Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp! Jag utvecklas inte som fotograf!

Produkter
(logga in för att koppla)
Okej Nils, du kan lugna ner dig....

Är de där bara för att få honom att må sämre, de var ju väldigt onödigt gjort de där
 
Nej nu tolkar du väl lite galet ändå? Ville bara ha sagt att man kanske inte tycker att man utvecklas med motiven men kanske, när man tittar närmare, så har man gjort det ändå. Motivvalet kan vara samma men i bilderna kan man uttrycka sig på ett annat sätt. Och det är väl där man måste börja arbeta om man tycker man fastnat? Men jag håller gärna tyst och ger fan i att försöka hjälpa till om du vill? Ska nog ta mig en funderare på om jag verkligen hör hemma här längre? Ibland får man höra att man borde hjälpa till mera med att ge råd och bidra med erfarenheter och när man sedan försöker göra det får man höra motsatsen. Tack för synpunkten! Ska verkligen fundera på det.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.