Freddie Boy
Aktiv medlem
har problem med detta i min dator hur får jag bort skiten?????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ok, var går jag sen?
ok, men problemet är att jag inte kan ladda ner något program till datorn då security tool blockerar allt.....finns det något annat man kan göra?
ok, men problemet är att jag inte kan ladda ner något program till datorn då security tool blockerar allt.....finns det något annat man kan göra?
tack för era svar, detta är verkligen inte kul
Kan tyärr inte avinstallera via kontrollpanelen, testade detta direkt men programmet blockeras hela tiden av security tool. får nog installera XP på nytt då vet man iaf att skiten försvinner som tur är har jag en dator till.
-F
Går det inte att avinstallera via kontrollpanelen?
Kan jag låna lite utrymmet för ett liknande fall?
För länge sedan installerade jag en provversion av Advanced Registry Optimizer. Sedan provperioden är slut har jag inte kunnat avregistrera programmet trots olika försök. Nu poppar det upp med jämna mellanrum. Mycket irriterande. Är det f.ö. något skumt med programmet så jag får in någat otäckstyg i datorn?
Vet någon hur jag ska få bort programmet är jag mycket tacksam. Försökte med CCleaner och liknande program utan resultat.