Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Hitta rätt ramar?
- Trådstartare pixypixel
- Start datum
Jonah Lake
Avslutat medlemskap
På Bga.se finns allt
loppsallad
Aktiv medlem
Har haft samma problem här. Hittade av en slump ramen Folke på MIO. Den funkar bra för mina behov. Stadig slät ram som inte är för bred. Vanligt glas, inget antireflexglas men ändå inte plast, som IKEAs ramar har. Är dessutom sommarrea på vissa ramar, 70%. Har ett litet sommarprojekt att skriva ut några konsertbilder, A4 och A3. (H&M Home har kvadratiska ramar. Har inte testat dem dock.)
Senast ändrad:
pdahlen
Aktiv medlem
Jag har köpt ramar på Ikea, Hornbach och i speciella butiker som ramar in. Just antireflexglas har jag köpt i en specialbutik. Såg att Hornbach har 30x30 men med glas, man kan ju köpa bara glas i rambutiken också om man vill byta ut glaset
Ramar & fotoramar - köp på HORNBACH.se
Stort urval av Ramar och fotoramar på HORNBACH.se. Alltid hög kvalité till ständigt lågt pris. Byggbranschens nöjdaste kunder. Stora byggvaruhus med Drive-in.
www.hornbach.se
pixypixel
Medlem
På Bga.se finns allt
Jo men det tar tyvärr 15-30 dagar att få den ramen jag vill ha..
gladers
Aktiv medlem
Jag hittade en spännande ram på en heminredningsaffär för något år sedan, en affärskedja som har konkat och som jag inte kommer ihåg namnet på. Det är akrylplast på topp och en vanlig skiva i botten. I varje hörn en magnet som matchar sin motsvarighet på bägge skivorna. Den jag har är i storleken 50x70, men den fanns både i större och mindre storlekar. Jag använder den utan passepartout och kopierar in breda vita marginaler på bilden istället. I mitt tycke riktigt snyggt. Jag skiftar bild regelbundet och med lätthet. Är det någon av er som känner igen ramtypen och isåfall, vet ni var jag kan hitta dem? Jag har letat....