Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hemsidor av vanligt folk.

Produkter
(logga in för att koppla)
utström skrev:
Jag är mer nöjd med daily.
40h.net/extra/daily
Erik, jag kanske borde skriva vad jag reagerar mot på din sida också. Hoppas du tar det som konstruktiv kritik. Jag uppfattar den som lite rörig. Bakgrunden till texten stämmer inte överens med bakgrunden i övrigt (det ser nästan ut som ett kompatibilitetsproblem). Skall se om jag kan ta en skärmdump. Återkommer.
 
Mycket bättre! Med de riktiga färgerna känns designen inte lika rörig. Fixa gärna undersidorna också! dvs 40h.net/extra/daily...
 
Senast ändrad:
Inte konstigt att min sida inte funkar.. hehe Har inte hunnit lägga in så mkt material ännu... det finns lite på webb och projekt. Just nu håller jag på med att programmerar två webbsidor. En till en gymnastikklubb och en till en cykelaffär. Har en enskild firma där jag gör lite hemsidor å lite andra grafiska saker i. Ska uppdatera min portfolio så fort jag hinner :) Kul att du tyckte den var bra :)

Mvh Daniel
 
tryck på knappen "print Screen" öppna t.ex Paint
och ta "redigera/klistra in" sedan kan du spara den,
Mvh
 
Jag hittade den, tackar. En fråga till bara, i orginalstorleken ser det ju bra ut men om jag drar ned den till tex 25% blir det krylliska...går inte att se vad det är, vad beor detta på??
 
Chrillan04 skrev:
Jag hittade den, tackar. En fråga till bara, i orginalstorleken ser det ju bra ut men om jag drar ned den till tex 25% blir det krylliska...går inte att se vad det är, vad beor detta på??
Om du skall förminska ska du nog inte dra ner den utan gå in i menyerna och minska storleken.
 
Chrillan04 skrev:
En fråga som inte har med ämnet att göra men ändå:

Hur gör man en skärmdump?

Från en som tills för 3 minuter sedan inte visste vad skärmdump var....

Om man har ett mindre fönster öppet och bara vill göra en skärmdump av det aktuella fönstret klickar man på Alt+Print Screen (PrtSc). Sen kan man klistra in det i t ex Paint eller Photoshop eller liknande program.
 
The Champ skrev:
okey det blev samma här ,provade i Photoshop Elements och samma sak hände .....Hjälp någon annan


Nu har ju inte jag Photoshop Elements, men kan tänka mig att menyerna är liknande som i "vanliga" Photoshop.

* Öppna bilden
* Välj Image-->Image Size

Då borde inte texten bli konstig. Kanske den inte visas i 100% bilden?
 
hey kids!

har varit bortrest sen den kvällen jag skrev inlägget och förstod sent att ni skulle börja klaga på att jag är feg som inte visar mina egna grejer.

erik - Daily ser bra ut! bättre än den förra du hade uppe. smart att bara dumpa okategoriserade bilder på. tänker sno idén!

lät mig ta en titt på vad ni skrivit nurå...

jag gör:
http://www.papplo.com/
har gjort på sommaren:
http://www.papplo.com/arvika04/
finnes på:
papplo at papplo.com
 
Min kritik gällande din sida Pablo

Orginellt med en horizontalskrollande sida men inte särskilt användarvänligt.

Mouse-over konceptet för att blädra mellan bilderna kändes väldigt nervöst i och med att bilderna blinkar förbi när man bara råkar röra musen. Svårt att se vad som är länkar och vad som inte är det.

De ändrade bakgrundsfärgerna och textfärgen i menyerna känns inte riktigt harmoniska, men det är bara en smaksak (jag har själv tröttnat på färgen på min egen sida ;))

Detta var vänligt menad kritik från min sida. Ha't gott!
/Richard
PS. "Kids"?!?, hur gammal är herrn? ;-P DS.
 
Trevlig männsiska

Pablo... vad gör du?
Smutskastar du andra och försöker glänsa själv eller?
Ibland är det bäst att hålla truten när man gjort bort sig själv.
Fina sidor du har, men... det finns men.

Mvh
Rozbeh

Ps. Min sida är inte snygg heller Ds.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.