limpish
Medlem
Waljefors skrev:
Angående B-One...
Jag var inne på ett danskt forum (B-One är danskt), för att ta reda på ifall de håller måttet. Det visade sig finnas många irriterade människor som abolut inte ville rekommendera B-One. Det strulade mycket med framförallt PHP och mailfunktioner.
Kanske är aningen bättre med åtkomsten, men ska man syssla med PHP och MySQL, verkar det inte vara ett bra alternativ...
Verkar som att det kostar med kvalitet, Jag letar också efter ett bra hotell!
Jag använder en av B-one's tjänster och är mycket nöjd ! Angående strul med PHP och MySQL så tror jag det mest handlar om att personerna ifråga är okunniga. Jag använder både PHP och MySQL databaskopplingar och det fungerar felfritt. Mail funktionen funkar också tillfredställande. FormMail funktionen dem har fungerar korrekt. Till och med om någon varit osäker så finns en guide att tillgå på deras sajt och supporten är mycket bra !
Jag betalade runt 650-700/"år" Svenska kronor för en .com domän i sammband med registrering av webhotell á 250MB. Då ingår obegränsad trafik (vilket är det man vanligtvis går bet på med andra företag som endast servar Te.x 2GB/mån), och obegränsat antal E-mail konton.
http://www.b-one.net