Annons

Helsingborgs svar på - Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?

Produkter
(logga in för att koppla)
Klart pågen vill ha soppa...

Soppa:
1. Jesper Ekvall
2. Thomas Eriksson
3. Arne Svensson

Fint initiativ Jeppe!

Var i Skäralid samlas vi?

Jag vill ha soppa såklart :)
Soppa:
1. Jesper Ekvall
2. Thomas Eriksson
3. Arne Svensson

Thomas jag åker gärna med, varifrån och när kör du?

Jag tycker vi samlas vid naturrummet, som ligger nere vid parkeringen. Alltså inte uppe på kopparhatten.
Arne, vill du kan du åka med mig. Jag passerar ju Åstorp på väg ut. Någon från HBG kan kanske plocka upp Agge i bjuv?

Jeppe skrev:
Jag tycker vi samlas vid naturrummet, som ligger nere vid parkeringen. Alltså inte uppe på kopparhatten.
Arne, vill du kan du åka med mig. Jag passerar ju Åstorp på väg ut. Någon från HBG kan kanske plocka upp Agge i bjuv?
När ni lämnar bilarna så glöm inte att tömma dom på värdesaker, mycke inbrott i bilarna förekommer på den platsen.

Soppa:
1. Jesper Ekvall
2. Thomas Eriksson
3. Arne Svensson
4. Anders Ebefeldt
5. Johan Gullberg
6. Agneta Johansson

Soppa + bröd inköpt. Ni tar med tallrik eller kåsa. Jag är riktigt förvirrad. Min dotter skulle på barnkalas på söndagen.. Men det är inte förens kl 13:30 så om vi plåtar mellan 9-12, så äter vi sedan.

Jag kör från Viken.. Jag har Jour på jobb så jag måste kunna köra iväg ifall något mot förmodan skulle hända.. så det kan vara osäkert att åka med mig..

Låter som en trevlig utflykt. Jag har funderingar på att också ta mig dit imorgon, mer en famlijetur, men det kan hända att vi stöter ihop ute i skogen :eek:)

Jag var på söderåsen i morse. Kom dit till kopparhatten vid niotiden men det var ganska mycket soldis och inte optimala förhållanden. Höstfärgerna är på gång men det var ingen riktig färgprakt ännu.
Hoppas ni får en trevlig utflykt i morgon!

mvh
David

Jeppe: Tack för ditt erbjudande om samåkning, men jag åker med Agneta dit. Tänkte att du kanske behöver dra hem snbbt till dotterns kalas.

Johan: Jag har skickat mail till dig angående samåkning/samkörning. Hör gärna av dig.

Själv har jag tillbringat eftermiddagen på Djurholmen. Varmt, gött o vackert. Men håller med David om att de riktiga höstfärgerna ännu inte infunnit sig.

Ses i morrn!

Arne

Jag har aldrig varit där förut..

Antar att när man närmar sig söderåsens nationalpark att är det skyltat Parkering ???? eller ?? någon som har koll som har lust att meddela mig deras mobil så jag kan ringa ifall jag blir helt "LOST".. =)

BIF-BigFoot skrev:
Jag har aldrig varit där förut..

Antar att när man närmar sig söderåsens nationalpark att är det skyltat Parkering ???? eller ?? någon som har koll som har lust att meddela mig deras mobil så jag kan ringa ifall jag blir helt "LOST".. =)

Du har mail..

edit: Kör du via Nyvång/Åstorp kan du slå en signal¨för samkörning.

För att få en vägbeskrivning dit, gå in på gulasidorna och gör en sökning på Skäralids Golfservering, av någon anledning pekar kartan fel om man söker på Söderåsens Nationalpark.

Anders: Jag har skickat ett mail till dig om samåkning.

Magnus: Ska du med fast det blev söndag? Skicka ett mail om du behöver skjuts.

Vi ses imorgon.

jag hade tänkt köra
E4 till Åstorp
21 till Klippan
13 geom Ljungbyhed
13/108 ner till Söderåsens Nationalpark

Nyvång.. var ligger det ?? är det precis före Åstorp ??

Samkör gärna.. Var / När tväffs vi bäst ??

För alla oss som inte hittar så möts vi upp vid Karlssons/Checkpoint - Nyvång 08.15

Mitt mobilnr om någon skulle behöva det:
042-4002860

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar