Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Helsingborgs svar på - Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?
- Trådstartare HockeJ
- Start datum
Kakelgasten
Aktiv medlem
Soppa:
1. Jesper Ekvall
2. Thomas Eriksson
3. Arne Svensson
4. Anders Ebefeldt
5. Johan Gullberg
1. Jesper Ekvall
2. Thomas Eriksson
3. Arne Svensson
4. Anders Ebefeldt
5. Johan Gullberg
inge
Aktiv medlem
När ni lämnar bilarna så glöm inte att tömma dom på värdesaker, mycke inbrott i bilarna förekommer på den platsen.Jeppe skrev:
Jag tycker vi samlas vid naturrummet, som ligger nere vid parkeringen. Alltså inte uppe på kopparhatten.
Arne, vill du kan du åka med mig. Jag passerar ju Åstorp på väg ut. Någon från HBG kan kanske plocka upp Agge i bjuv?
Kakelgasten
Aktiv medlem
Jag kör från Helsingborg.
Har aldrig varit där så om någon vill...
Har aldrig varit där så om någon vill...
BIF-BigFoot
Aktiv medlem
Jag kör från Viken.. Jag har Jour på jobb så jag måste kunna köra iväg ifall något mot förmodan skulle hända.. så det kan vara osäkert att åka med mig..
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Låter som en trevlig utflykt. Jag har funderingar på att också ta mig dit imorgon, mer en famlijetur, men det kan hända att vi stöter ihop ute i skogen )
Arne S
Aktiv medlem
Jeppe: Tack för ditt erbjudande om samåkning, men jag åker med Agneta dit. Tänkte att du kanske behöver dra hem snbbt till dotterns kalas.
Johan: Jag har skickat mail till dig angående samåkning/samkörning. Hör gärna av dig.
Själv har jag tillbringat eftermiddagen på Djurholmen. Varmt, gött o vackert. Men håller med David om att de riktiga höstfärgerna ännu inte infunnit sig.
Ses i morrn!
Arne
Johan: Jag har skickat mail till dig angående samåkning/samkörning. Hör gärna av dig.
Själv har jag tillbringat eftermiddagen på Djurholmen. Varmt, gött o vackert. Men håller med David om att de riktiga höstfärgerna ännu inte infunnit sig.
Ses i morrn!
Arne
BIF-BigFoot
Aktiv medlem
Jag har aldrig varit där förut..
Antar att när man närmar sig söderåsens nationalpark att är det skyltat Parkering ???? eller ?? någon som har koll som har lust att meddela mig deras mobil så jag kan ringa ifall jag blir helt "LOST".. =)
Antar att när man närmar sig söderåsens nationalpark att är det skyltat Parkering ???? eller ?? någon som har koll som har lust att meddela mig deras mobil så jag kan ringa ifall jag blir helt "LOST".. =)
Arne S
Aktiv medlem
BIF-BigFoot skrev:
Jag har aldrig varit där förut..
Du har mail..
edit: Kör du via Nyvång/Åstorp kan du slå en signal¨för samkörning.
Thomas E.
Medlem
För att få en vägbeskrivning dit, gå in på gulasidorna och gör en sökning på Skäralids Golfservering, av någon anledning pekar kartan fel om man söker på Söderåsens Nationalpark.
Anders: Jag har skickat ett mail till dig om samåkning.
Magnus: Ska du med fast det blev söndag? Skicka ett mail om du behöver skjuts.
Vi ses imorgon.
Anders: Jag har skickat ett mail till dig om samåkning.
Magnus: Ska du med fast det blev söndag? Skicka ett mail om du behöver skjuts.
Vi ses imorgon.
BIF-BigFoot
Aktiv medlem
jag hade tänkt köra
E4 till Åstorp
21 till Klippan
13 geom Ljungbyhed
13/108 ner till Söderåsens Nationalpark
Nyvång.. var ligger det ?? är det precis före Åstorp ??
Samkör gärna.. Var / När tväffs vi bäst ??
E4 till Åstorp
21 till Klippan
13 geom Ljungbyhed
13/108 ner till Söderåsens Nationalpark
Nyvång.. var ligger det ?? är det precis före Åstorp ??
Samkör gärna.. Var / När tväffs vi bäst ??
Kakelgasten
Aktiv medlem
För alla oss som inte hittar så möts vi upp vid Karlssons/Checkpoint - Nyvång 08.15
Mitt mobilnr om någon skulle behöva det:
042-4002860
Mitt mobilnr om någon skulle behöva det:
042-4002860