Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Helsingborgs svar på - Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?
- Trådstartare HockeJ
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
agge28 skrev:
Tyvärr kan jag inte gå den branta stigen uppför till kopparhatten, har en infektion i kroppen.
Kan ut och promenera men ej anstränga mig.
Jaja.. men vi kan ju ta det lugnt.. man behöver ju inte klättra upp.
Arne: Tja.. förmiddag är väl en bra tidpunkt. Man skulle ju t.o.m kunna luncha ute i naturen om det finns intresse. Jag kan ta med soppa, bröd och spritkök
Thomas E.
Medlem
Jag hänger med till Söderåsens nationalpark.
1. Agneta
2. Jesper + dotter
3. Johan + eventuellt dotter x2
4. Arne S (tid??)
5. Thomas E.
Tidpunkt? Mig passar vad som helst. Skulle föreslå lördagen med fint väder så som prognosen ser ut just nu.
Och lunch ute låter gott, jag kan säkert hitta något att bidraga med. (Om inte, så ska deras restaurang fortfarande ha öppet.)
Magnus: Jag är från stan och tänkte köra, du kan ju höra av dig när du bestämmt dig.
1. Agneta
2. Jesper + dotter
3. Johan + eventuellt dotter x2
4. Arne S (tid??)
5. Thomas E.
Tidpunkt? Mig passar vad som helst. Skulle föreslå lördagen med fint väder så som prognosen ser ut just nu.
Och lunch ute låter gott, jag kan säkert hitta något att bidraga med. (Om inte, så ska deras restaurang fortfarande ha öppet.)
Magnus: Jag är från stan och tänkte köra, du kan ju höra av dig när du bestämmt dig.
Kakelgasten
Aktiv medlem
Varför inte sätta 2 olika tider...en för dom som vill fota tidigt...sen en tid för dom som ansluter lite senare...
agge28
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Gah.. kom pörecis på att min dotter skall på barnkalas.. så Lördagen är körd för min del, tyvärr. Ledsen för detta. Söndag passar bättre för min del.. attans.. men det är väl ingen som vill på söndag?
Jag kan söndag också. mig spelar det ingen roll om det blir lördag eller söndag.
Kakelgasten
Aktiv medlem
För min del så tror jag att söndag blir bättre...iaf som det ser ut just nu.
BIF-BigFoot
Aktiv medlem
Blir det söndag är jag oxå på !