Annons

Helsingborgs svar på - Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?

Produkter
(logga in för att koppla)
agge28 skrev:
Tyvärr kan jag inte gå den branta stigen uppför till kopparhatten, har en infektion i kroppen.
Kan ut och promenera men ej anstränga mig.

Jaja.. men vi kan ju ta det lugnt.. man behöver ju inte klättra upp.

Arne: Tja.. förmiddag är väl en bra tidpunkt. Man skulle ju t.o.m kunna luncha ute i naturen om det finns intresse. Jag kan ta med soppa, bröd och spritkök :)
 
Jag hänger med till Söderåsens nationalpark.
1. Agneta
2. Jesper + dotter
3. Johan + eventuellt dotter x2
4. Arne S (tid??)
5. Thomas E.

Tidpunkt? Mig passar vad som helst. Skulle föreslå lördagen med fint väder så som prognosen ser ut just nu.

Och lunch ute låter gott, jag kan säkert hitta något att bidraga med. (Om inte, så ska deras restaurang fortfarande ha öppet.)

Magnus: Jag är från stan och tänkte köra, du kan ju höra av dig när du bestämmt dig.
 
Jag är sugen på att hänga med. Skulle va skoj att komma iväg så tidigt så att man hinner med den fina morgondimman som är nu, men då får man ju vara på plats senast 07.30 nånting och det är kanske lite väl tidigt för de flesta? :)
 
Gah.. kom pörecis på att min dotter skall på barnkalas.. så Lördagen är körd för min del, tyvärr. Ledsen för detta. Söndag passar bättre för min del.. attans.. men det är väl ingen som vill på söndag?
 
Jeppe skrev:
Gah.. kom pörecis på att min dotter skall på barnkalas.. så Lördagen är körd för min del, tyvärr. Ledsen för detta. Söndag passar bättre för min del.. attans.. men det är väl ingen som vill på söndag?

Jag kan söndag också. mig spelar det ingen roll om det blir lördag eller söndag.
 
Var i skäralid förra helgen. Var kalasfint då! Är ju knappast sämre den här!

Är lite sugen på att följa med jag med. När blir det på söndag då?
 
kl 09.00 i skäralid säger vi så kommer man upp i tid :)
Man vill ju gärna vara där innan ljuset är borta iaf. Eller vad säger ni?
 
Okej tidigt söndag morgon vad sägs om det? Jag tar med gulaschsoppa, bröd och spritköket..

Ska vi säga vid 9? Så plåtar vi fram till 12:30-13:00..tar lunch och plåtar någon timme till?
 
Ok, söndag morgon kl.9 i Skäralid var det...

Soppa:
1. Jesper Ekvall
2. Thomas Eriksson

Jag kör från Helsingborg för dem som vill åka med...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.