Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Helsingborgs svar på - Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?
- Trådstartare HockeJ
- Start datum
Kakelgasten
Aktiv medlem
Jag ska vara med på fotomara i Hbg...så jag kan inte...
Kakelgasten
Aktiv medlem
Nope...det får man inte.
Kakelgasten
Aktiv medlem
Du får använda precis vad du vill...bara filmrullen får plats...
Själv kör jag med en gammal EOS1000FN
Själv kör jag med en gammal EOS1000FN
diver1
Aktiv medlem
Kakelgasten skrev:
Du får använda precis vad du vill...bara filmrullen får plats...
Inga problem, magasinet rymmer nog en 4 småbildsrullar utan att det blir trångt
agge28
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Värsta vintekängorna.....synd att man missade.. Var på söderåsen med familj..
Vackert där nu..och 2 veckor fram... Jag skulle kunna tänka mig att åka dit i grupp helgen om 2 veckor.. Alltså.. 8-9 oktober.. DÅ lär det vara en färgkavalkad utan dess like..
Blir det skogspromenad på lördag, vad säger ni?
diver1
Aktiv medlem
Ni får klara er utan migagge28 skrev:
Åker till grannlandet och plåtar grodor och deras ägare istället.
Ibanez Magnus
Aktiv medlem
agge28 skrev:
Jag är på att springa i skogen, men på stan fanns inget kul att fota (förutom skate killar).
/Magnus
agge28
Aktiv medlem
casting skrev:
Var skulle en eventuell skogspromenad äga rum månntro?
*Håkan som är sugen att hänga på*
Söderåsen hade jag tänkt.
Skriv upp er på listan så ser vi hur många vi blir.
1. Agneta
Kakelgasten
Aktiv medlem
Jag är eventuellt med.
1. Agneta
2. Jesper + dotter
3. Johan + eventuellt dotter x2
1. Agneta
2. Jesper + dotter
3. Johan + eventuellt dotter x2
Ibanez Magnus
Aktiv medlem
Jag hänger gärna på, om det inte är för tidigt på morgonen (jobbar fredag natt).
Men jag har tyvärr ingen bil och kan inte bidra med körande, hur löser ni andra det?
Jag var där uppe i skogen i förmiddags med hunden och det är en enorm färg kavalkad där uppe. Egentligen borde det vara bäst att fota på eftermiddagen när ljust är lite mjukar, eller?
/Magnus
Men jag har tyvärr ingen bil och kan inte bidra med körande, hur löser ni andra det?
Jag var där uppe i skogen i förmiddags med hunden och det är en enorm färg kavalkad där uppe. Egentligen borde det vara bäst att fota på eftermiddagen när ljust är lite mjukar, eller?
/Magnus
agge28
Aktiv medlem
Ibanez Magnus skrev:
Jag hänger gärna på, om det inte är för tidigt på morgonen (jobbar fredag natt).
/Magnus
Hej
Ibland har vi samåkt, vet inte var du bor?
Jag bor i Bjuv.
Ibanez Magnus
Aktiv medlem
agge28 skrev:
Hej
Ibland har vi samåkt, vet inte var du bor?
Jag bor i Bjuv.
Jag bor inne i stan, så att samåka från Bjuv blir en dum omväg.
/Magnus
Jeppe
Aktiv medlem
agge28 skrev:
Jeppe, vilken led tänker du på?
Antingen vid skäralid, kopparhattsrundan (4 km) halvjobbigt... man ska ju upp på kopparhatten, men man kan ju vända och traska tillbaka till naturrummet.
Annars kan man gå Liagårdsrundan (7km) den är ju egentligen samma som kopparhattsrundans första bit (fram till stigningen)
Ähh.. vad sitter jag här och tjafsar om.. Kolla själv.. http://www.nationalpark-soderasen.lst.se/vandsk.html
Annars har vi ju andra leder som inte utgår från Skäralids naturrum.
http://www.soderasen.se/sidor/turist/intro.htm
Mycket att välja på..
Angående samåkning så kan det ju funka om alla orkar vara där lika länge, annars kan det ju bli lite problem. Helst bör man dock starta tidigt, annars kan ljuset lätt bli lite hårt om man får solsken. Är det molningt spelar tidpunkten inte så stor roll.
agge28
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Antingen vid skäralid, kopparhattsrundan (4 km) halvjobbigt... man ska ju upp på kopparhatten, men man kan ju vända och traska tillbaka till naturrummet.
Annars kan man gå Liagårdsrundan (7km) den är ju egentligen samma som kopparhattsrundans första bit (fram till stigningen)
Ähh.. vad sitter jag här och tjafsar om.. Kolla själv.. http://www.nationalpark-soderasen.lst.se/vandsk.html
Annars har vi ju andra leder som inte utgår från Skäralids naturrum.
http://www.soderasen.se/sidor/turist/intro.htm
Mycket att välja på..
Angående samåkning så kan det ju funka om alla orkar vara där lika länge, annars kan det ju bli lite problem. Helst bör man dock starta tidigt, annars kan ljuset lätt bli lite hårt om man får solsken. Är det molningt spelar tidpunkten inte så stor roll.
Tyvärr kan jag inte gå den branta stigen uppför till kopparhatten, har en infektion i kroppen.
Kan ut och promenera men ej anstränga mig.