Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Har ni sett och har någon erfarenthet av
- Trådstartare seochtamed
- Start datum
Sven Blomquist
Aktiv medlem
Söker du på allabolag.se så hittar man inte företaget. Det är alltså inte registrerat. Jag skulle aldrig skicka förskottsbetalning och hoppas på leverans.
Andreas S Eriksson
Aktiv medlem
Var det inte nån här på FS som sa att världsgaranti bara gäller objektiven, och husen omfattas av garanti i landet eller världsdel?
Sven Blomquist
Aktiv medlem
Det har jag också för mig. Så det finns flera skäl att se upp!!!
Var det inte nån här på FS som sa att världsgaranti bara gäller objektiven, och husen omfattas av garanti i landet eller världsdel?
Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Seriöst - hur många trådar ska vi behöva se där någon frågar om samma sak. Skitlåga priser, skumma villkor eller garantipåståenden och betalning i förskott? Kan det vara jultomten som öppnat butik, eller är det kanske något skumt?
Inte så konstigt att det hela tiden dyker upp nya pramidspel, nigeriabrev, nätbutiker utan varor och liknande. Det funkar ju.
Inte så konstigt att det hela tiden dyker upp nya pramidspel, nigeriabrev, nätbutiker utan varor och liknande. Det funkar ju.
seochtamed
Aktiv medlem
De sk säljaren har fått möjlighet att lämna referenser och bestämt sig för att hålla tyst, i mina ögon svar nog.........