daniel andersson alias XX XX
19840321-XXXX [Admin: raderat delar av personnummer] bor i Göteborg och är en halvskum småhandlare som säkert levererar fullt ut till vissa kunder men inte alls till andra svagare individer som inte orkar bråka och kanske skäms för att ha blivit dragna vid näsan. Stå på dej Helena, kämpa på och jag tycker definitift att du ska raportera dina problem till betalningsförmedlingarna för det är ju tack vare dom som småbuset kan leva vida på halvkriminella afärer som din ofullständiga leverans t.ex.
Du kan givetvis göra en polisanmälan för även ett bedrägeriförsök är en brottslig handling och kommer tillräckligt mycket in på XX så fastnar han till sist i rättvisans nät! det är ju tråkigt nog så att vi kommer troligen kunna följa den här 23-åringen på webben framöver och sporrad av sina lättförtjänta kap kommer han att göra större å större bluffafärer framöver.
Du kan ochså meddela skattemyndigheten att den här gossen som för övrigt bor i Göteborg på XX gör affärer som han inte deklarerar för och skattemyndigheten kommer åt alla hans kontouppgifter. Han deklarera för 0 (noll) kronor i inkomst taxeringsåret 2006 och har 0 kr i förmögenhet. det blir 6 träffar om man söker på dom söktjänster som finns, på samma adress och 8 trappor upp, pappa tre bröder och en syster, förutom XX, och inte helt otänkbart att någon släkting sitter i NY eller Hong kong och skickar privatpaket med varor. Har man bedrivit försäljning yrkesmässigt utan F-skattsedel och momsregistrering är det en brottslig handling och eftersom han inte har någon inkomst av tjänst så....
Nåväl nu har jag dragit mitt strå till stacken med förhoppning att vi alla ska hjälpas åt att stoppa sådana här oseriösa traders, handla av dom etablerade företagen som cyberfoto eller dustin eller någon annan liknande eller åtminstonde handla inte för över tusenlappen av okända personer om du inte har fullgoda referenser av någon som du känner väl som har genomfört en lyckad affär och Helena slutligen, hoppas du fått fullgjord leverans eller pengen tillbaka allra helst!
hälsningar från en vän i cyberrymden
|Admin: Vi är tvungna att radera vissa personuppgifter]