Annons

Har fotosidan arrangerat någon träff?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Jag är relativt ny här på fotosidan, bara några månader gammal... jag har sett att folk fixar fototräffar på egenhand vilket är skitskoj :)

Men har fotosidan någon gång arrangerat något för alla medlemmar?

Självklart förstår jag att det är omöjligt med en 100% uppslutning men har det funnits där alla har varit välkomna som vill och som har arrangerats av fotosidan?

Om man planerar det bra och kanske får 100 som är med av alla tusen medlemmar så får väl det anses bra och det vore ju väldigt roligt...kanske haha

Hej, vi medlemmar har träffats.
Bland annat jag, Jesper Ekvall, Agneta Johansson och många fler ute på stan i Helsingborg.

Mvh Markus

...*harklar* o jag då markus? hehe =)

Jo, men det var väl nån storträff i Jönköping om jag inte minns fel? Inget jag själv var med om dock. Det var nog iofs medlemmar som drev på träffen och inte fotosidan crew.

starnut skrev:

Jo, men det var väl nån storträff i Jönköping om jag inte minns fel? Inget jag själv var med om dock. Det var nog iofs medlemmar som drev på träffen och inte fotosidan crew.

Du var med på de flesta av mina bilder Anders. Du skymmer alltså det mesta i sökaren!
Därför tog jag inte med dig. :)

Mvh Markus

starnut skrev:

Nej det blev inget pga för få anmälningar.

Greve Nickon skrev:
Hej

Om inte annat så träffades vi ett gäng på fotosidans monter på Elmiamässan. Du kan läsa mer om det i denna tråd där det också finns en gruppbild från montern.

Greven

Som någon skrev, det var för få som anmälde sig, först till att vara med och arrangera och sen att delta. Men någon får ta nya tag till somamren.

Greve Nickon skrev:
Inte till träffen som jag hänvisade till som ägde rum i samband med fotomässan på Elmia.

Sorry, fel av mig, svarade på fel inlägg.
Jag menar givetvis träffen som skulle ha varit i JKP området i somras. Inlägget som anders ebefeldt skrev.

Ber om ursäkt.

Håkan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar