Annons

Har finanskrisen nått Cyberphoto?

Produkter
(logga in för att koppla)

vaktmästaren

Aktiv medlem
Ja, man kan fråga sig. I dag fick jag en liten leverans från dem, men det fanns INGET GODIS i paketet! :)
Är det månntro den mänskliga faktorn, eller är det finanskrisen som sätter sina spår även hos Cyberphoto?
 
Nej,pest och pina.Denna fråga måste vi gå till botten med.Va,har dom inte leverart godiset? Det är ju det som är det bästa med det företaget.Inte är det där med foto som är viktigt.
Fy, bubblan va dom är brutala.
 
Kan de ha bytt ägare nyligen? Sushistället i Vallentuna har nya ägare och nu får man godis i påsen om man tar med sig. Har de flyttat söderut och bytt bransch kanske?
 
Vilken typ av godis följer med om man köper en Nikon 70-300?

Kan det vara så att de dragit ner på godiset nu i jul-tid, av ren omtanke om sina kunder, eftersom de flesta äter alltför mycket godis i julhelgen utan att bli "påprackade" ytterligare en påse från Cyber?
 
Mitt samvete gnager, betalade våra räkningar idag och såg till min fasa att en räkning på 2.000 riksdaler från CP hade förfallodag 23/12. Tänk om det är jag som gjort dem på obestånd???

//R
 
Jag köpte mitt Nikon 35/1.8 från dom för ca 1 mån sen. Då fick jag godis med, så det är väl bara slut. Då detta var mitt första köp från dom så blev jag positivt överraskad :)
 
Mitt samvete gnager, betalade våra räkningar idag och såg till min fasa att en räkning på 2.000 riksdaler från CP hade förfallodag 23/12. Tänk om det är jag som gjort dem på obestånd???

//R

Hej kollega!
Nu känns det ju svårt att behöva peka ut dig för detta företags DJUPA undergång.Men visst om du frivligt anmäler dig så för all del så kan vi andra "spöa upp" dig i sann demokraktisk anda.För säg var det verkligen inte för godiset som du köpte dessa oviktiga saker som har det där som kallas fotografering.
Nej, låt oss alla blir franska och springa upp på barikaderna och göra en aktion mot detta företag som nu tydligen är på randen till ett totalt fall.Vi stormar eller åtminstone går in och sätter oss och bara kräver att alla oberoende om dom har betalt eller inte skall ha godis. Och vi skall i god sann demokraktisk anda få välja vilken typ av godis vi vill att detta företag skall lämna när vi handlar, vad det nu är.
Och så systar och bröder vill jag att vi faktiskt friar vår vördade fotokollega Rolz.Ja. men tänk han har säker en massa barn som suttit hemma hela julhelgen utan godis från CP, bara en sådan sak kan inte var lätt för en far att bära.Faktiskt värre än "Barnen från Frostmofjället".
 
Kan de ha bytt ägare nyligen? Sushistället i Vallentuna har nya ägare och nu får man godis i påsen om man tar med sig. Har de flyttat söderut och bytt bransch kanske?

Hej Henrik!
Du jag fick bara en tanke. Om Cyber slog sig ihop med ditt Sushi ställe hur skulle pakten då se ut när dom kom fram. Jag menar man inte får godis utan sushi ?
 
Köpte 2 gluggar och fick ett Snickers !!!!!!
Och bäst av allt var att det var ett ovanligt gott snickers .
Köpte den 16 december nu 09 så det kanske var det sista .
Ricki
 
Så på deras blogg att de haft lite strul med leveranserna av godis nu innan jul... :p
Avvaktar nog med nästa köp så att jag är säker på att få en godisbit med i paketet... ;)
 
Godis?Kan det vara nåt

Bodde i Umeå 92-96,då fick man fan inget godis,möjligen en renklämma,jag tror vi skiter i finanskrisen och fortsätter handla med dom ändå,trots godisbortfallet.
Janne
 
Situationens alr

Men detta är ju katastrof.

Inget godis från Cyberphoto.

Vad sker sen: Inga gratispennor från Photax !?!?!?!

Vart är detta landet på väg ?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.