Annons

har försökt sälja mitt sigma länge o billigt!

Produkter
(logga in för att koppla)

pete_samsonite

Avslutat medlemskap
försökt länge på alla sidor helt i nyskick med uv filter 20-40mm ex nypris med filter 5000 spänn jag vill ha 2800 ingen nappar varför! skitbra objektiv ju

20-40 är förmodligen inte det intressantaste omfånget. Många vill ha större omfång och/eller större vidvinkel.

försökt länge på alla sidor helt i nyskick med uv filter 20-40mm ex nypris med filter 5000 spänn jag vill ha 2800 ingen nappar varför! skitbra objektiv ju

Nu kanske du satt ut annonsen här senare än på andra ställen, men här har den ju inte legat ute mer än en vecka. Med tanke på att det är den månad på året som folk har minst pengar så är det kanske inte så konstigt. Du sänkte ju nyss priset på det också, så du kanske ska ge det en chans till innan du kör med liknande gerillametoder igen.

Fast det är nog ett bra köp för rätt målgrupp. Risken är väl att de som köper begagnade "pirat"-objektiv kanske just är de som är minst köpvilliga den här tiden på året.

Pris och/eller dess egenskaperna gör att eventuella köpare anser att din glugg är ointressant.

Marknadskrafterna är stenhårda :)

Jag skulle aldrig köpa ett sånt objektiv, 2x zoom utan speciellt mycke vidvinkel eller tele, hellre då ett fast på ca 32mm

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto