Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handla/priser i Singapore

Produkter
(logga in för att koppla)

Haggz

Medlem
Hej alla!

Ny medlem, första inlägget!

Är på väg att ta steget in i "systemvärlden" och då jag sticker till Singapore i juni tänkte jag passa på att köpa där.

Är det någon som har koll på bra (prisvärda) affärer där och finns det nåt bra ställe på nätet att kolla upp priser i Singapore på förhand.

Det som det lutar åt att jag köper är nog ett D60- eller D80-kit.

Tack på förhand//Christian

Hej och välkommen!

Det finns en utmärkt sökfunktion i detta forum. Jag har för mig att det du frågar diskuterades i en annan tråd härom dagen, så om du söker på "Singapore" tror jag att du hittar något du har nytta av!

Haggz skrev:
Hej alla!

Ny medlem, första inlägget!

Är på väg att ta steget in i "systemvärlden" och då jag sticker till Singapore i juni tänkte jag passa på att köpa där.

Är det någon som har koll på bra (prisvärda) affärer där och finns det nåt bra ställe på nätet att kolla upp priser i Singapore på förhand.

Det som det lutar åt att jag köper är nog ett D60- eller D80-kit.

Tack på förhand//Christian

Hej Christian!

Jag var där för ett par år sedan.

Man kan ju handla runt Sim-Lim Plaza / Square. Men det är både jobbigt och kan kännas oseriöst.

Jag mailade på Cathay Photo (http://www.cathayphoto.com.sg/) och fick priset innan jag åkte dit. De är mycket proffsiga i deras bemötande. De har 2 butiker i Singapore så kolla vilken du bestämmer med.

Jag besökte den på Marina Square, rekommenderas.

// Maxe

ErlandH skrev:
Hej och välkommen!

Det finns en utmärkt sökfunktion i detta forum. Jag har för mig att det du frågar diskuterades i en annan tråd härom dagen, så om du söker på "Singapore" tror jag att du hittar något du har nytta av!

Tack för välkomnandet! Jo, jag gjorde faktiskt en sökning innan men den enda "färska" tråden om Singapore gled snabbt över på NY och stannade där...=). Övriga kändes lite outdated.

//H

Re: Re: Handla/priser i Singapore

Maxe skrev:
Hej Christian!

Jag var där för ett par år sedan.

Man kan ju handla runt Sim-Lim Plaza / Square. Men det är både jobbigt och kan kännas oseriöst.

Jag mailade på Cathay Photo (http://www.cathayphoto.com.sg/) och fick priset innan jag åkte dit. De är mycket proffsiga i deras bemötande. De har 2 butiker i Singapore så kolla vilken du bestämmer med.

Jag besökte den på Marina Square, rekommenderas.

// Maxe

Tackar för tipset, ska kolla upp det!!

//H

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar