Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handla på Island?

Produkter
(logga in för att koppla)

hostklint

Aktiv medlem
Jag ska till Island i sommar och jag undrar om det är läge på att köpa fotogrejer där?

Jag har försökt söka på nätet men jag hittar inget vettigt.
(Isländska är svårt att läsa ;-) )

Alla tips mottages tacksamt.

Det är inte någon ide, krisen har visserligen gjort saker billigare men importerat är fortfarande dyrt. Jag var där i våras och lyckades hitta en isländsk online affär som sålde Canon innan jag åkte men det var samma priser som här och sedan jag gjorde min jämförelse tror jag dessutom att isländska kronan har förstärkts.

Nu kommer jag ihåg hur jag hittade företaget, jag gick in på isländska google (google.is) och markerade "Leita að vefsíðum á íslensku". Sedan sökte jag på Canon och chansade lite :)

När jag var där för några år sedan så hittade jag en någorlunda vettig fotobutik i rejkjavik men priserna var ungefär som hemma, lite dyrare. Vet inte var butiken var dock. Kan dom har mer än en? :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar