ANNONS
Annons

Handel (mässerbjudanden) på Fotomässan

Produkter
(logga in för att koppla)

siwjon

Aktiv medlem
Är det någon som vet om det kommer att vara någon Handel (mässerbjudande) på Fotomässan? Jag har aldrig varit där men ska dit till helgen.

brukar finnas en hel del, svårt att säga vad innan mässan öppnat dock.. Alla butiker som är representerade borde dock ha erbjudanden, precis som kamera & bild brukar sälja ut gamla nummer och ha prenumerationserbjudanden för nya kunder. Har för mig att moderskeppet sålde dvd-kurser till mässpris förra året också.

Lugn, lugn, lugn, lugn x 100......
Köp inget på mässan! Kolla marknaden, relax, kolla internet, relax, kolla internet......köp ;-)

Vad är det för fel på impulsköp ;-)

Håller med om vad du skriver, men ibland finns det faktiskt bra deals att göra på mässor, men oavsett det, så är det ju faktiskt fotoprylar man shoppar, så det kan ju ALDRIG bli en dålig affär.....hehe , eller?

De mässor som jag har besökt brukar alltid ha bra tillbud på prylar. Så det är nog ingen fara att slå till på de såkallade mässerbjudande, men man bör nog vara prismedveten och lite påläst för att inte gå på någon mina.

Är det någon som vet om det kommer att vara någon Handel (mässerbjudande) på Fotomässan? Jag har aldrig varit där men ska dit till helgen.

Brukar vara gott om erbjudanden, några få riktigt bra. Även möjlighet till att impulsköpa sånt man inte tänkt, men om man hatar impulsköp är det ju bara att låta bli ;-)

För mig är en av grejerna med mässan att köpa lite som jag inte visste att jag ville ha, t ex blixttillbehör, böcker, sist blev det en kompakt till dottern med kristaller på fronten som blev hennes bästa julklapp...

Have fun! Jag kommer vara där kl. 10 på fredag!

sen finns det ju en hel del gratisprover och -prylar här och var.. fujis rengöringsdukar i plastfodral från förra året var hett eftertraktade. provkartor med ljusfilter är inte fy skam till hotshoeblixtar heller =)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar