Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handbok på svenska till 50D

Produkter
(logga in för att koppla)

nirtacnna

Aktiv medlem
Hej.
Är det någon där ute som inte behöver sin handbok på svenska till canon 50D? ;o)
Jag fick min nya kamera idag men så ack, fick jag ingen på engelska eller svenska...
Fick en skiva som står på svenska men allt står ej med där.

Mvh AN
 
Hej.
Jo, jag hittade den också men det är just boken jag skulle vilja ha.
Inte sån fil man kan skriva ut.
Ringde ett ställe men där säljs den för ca 630kr tillsammans med skivor och sånt som hör till.
Men tycker det är för dyrt.

/AN
 
Jag hade inte heller haft problem med att skriva ut den det är inte det.
Bara så att jag vill ha boken så jag slipper att skriva ut.
Vill ha originalet.
Enklare så än att dra på papper.
Många sidor också.
 
Det kanske är sånt man får räkna med när man sparar några kronor på att beställa från en icke svensk eller engelsk kameraagentur.

Men säljer inte Svenska Canon manualer?
 
Jag ringde till svenska canon och de gav mig numret till Conventa.
Det är där jag fick reda på priset.
 
Jo, man brukar få det.
Men den här kommer från Europa någonstans så därför fick inte jag det, tyvärr...
 
Jag råkade spilla en hel kopp kaffe över min svenska 40d-brux för ett år sen. Men härigenom hittade jag en dansk som ville ha en dansk, och han fick min och jag fick hans svenska, så var det löst, lätt som en plätt. Sen bytte jag den finska med en finne. Men du kanske inte har några nordiska, och då är det kanske svårare att hitta någon att byta med. Däremot kan du kanske hitta någon nordisk granne som inte behöver sin svenska och kan tänka sig att skänka/sälja den. Men då får du nog kolla fotosidor i de länderna.
 
Hehe, vet ej hur många som har skrivit om pdf fil, men som sagt, så har jag den redan.
Vill inte ha den.
Jag vill ha själva boken.
Vill INTE behöva skriva ut alla sidorna.
Vill ha den helt komplett!
 
Hehe, vet ej hur många som har skrivit om pdf fil, men som sagt, så har jag den redan.
Vill inte ha den.
Jag vill ha själva boken.
Vill INTE behöva skriva ut alla sidorna.
Vill ha den helt komplett!

ja men då fa man betala där efter också :p

Sj tycker jag de ä smidigt att ista fram för datorn och knappa på kameran och sök på det man behöver läsa på
 
Gör som någon skrev tidigare i tråden - en bytesaffär med någon från t.ex. Danmark.
Registrera dig på www.fotobasen.dk och fråga om någon vill göra ett byte eller sälja sin svenska manual.
Snabbaste och enklaste sättet!

Lycka till!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.