ph0tech
Aktiv medlem
Jag sitter här och skrattar för mig själv. Hur kommer det sig att samtliga bilder med en halvnaken kvinna på alltid sågas nått fruktansvärt? Är det inte fel på hudtonerna så är det fel på modellens uttryck, bildens beskäring eller bara att hon har för lite kläder på sig?
Men samtidigt så är alltid bilder i denna kategori de som har haft visningar?
Det verkar underligt tycker jag. Och ja jag blir full i skratt!
Lite roliga exempel:
Festis Wannabe =)
Camilla
Skogen
Kanske inte de roligaste och snyggaste bilderna jag har sett... men ser ni mönstret?
Så fort det är halvnaket så blir det många som tittar på bilden och bara sura kommentarer...
Frågan är hur många bilder det finns här på vattenfall som inte fått en enda kommentar och som bara ett fåtal har tittat på?
Slutsats:
Alla naturfotografer med gummistövlar och fjällrävenjackor kan bara inte låta bli att glutta på halvnakna fruntimmer. Men måste samtidigt gnälla loss på alla teknsika fel dom hittar i bilden istället för att bara erkänna att dom gärna tittar på den både en och två gånger till. Försöker härmed inte att göra mig ovän med halva community:t utan bara förankra en hunch jag har....
Har jag fel?
Men samtidigt så är alltid bilder i denna kategori de som har haft visningar?
Det verkar underligt tycker jag. Och ja jag blir full i skratt!
Lite roliga exempel:
Festis Wannabe =)
Camilla
Skogen
Kanske inte de roligaste och snyggaste bilderna jag har sett... men ser ni mönstret?
Så fort det är halvnaket så blir det många som tittar på bilden och bara sura kommentarer...
Frågan är hur många bilder det finns här på vattenfall som inte fått en enda kommentar och som bara ett fåtal har tittat på?
Slutsats:
Alla naturfotografer med gummistövlar och fjällrävenjackor kan bara inte låta bli att glutta på halvnakna fruntimmer. Men måste samtidigt gnälla loss på alla teknsika fel dom hittar i bilden istället för att bara erkänna att dom gärna tittar på den både en och två gånger till. Försöker härmed inte att göra mig ovän med halva community:t utan bara förankra en hunch jag har....
Har jag fel?