Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Här finns massor av testbilder från Minolta A1

Produkter
(logga in för att koppla)
Jaha... ISO 800 tänkte jag när jag tittade på en av bilderna. Men, nej, 160 var det...

Ganska påtagligt brus med andra ord...
 
Tack Björn! hur i helv... lyckades du snoka upp den? *s* tycker jag har varit runt hela världen o hittat länkar men inte i grannlandet... nu blir det till att putsa polskan, äsch ska inte dra en vals...
 
"Do konstrukcji wprowadzono wiele bardzo istotnych udoskonale?, od nowego systemu redukcji drga? po p?ynne korygowanie takich parametrów jak nasycenie, kontrast czy balans bieli. Aparat sprawia bardzo pozytywne wra?enie, jest szybki, ma przyzwoita ergonomi? i doskona?e wyko?czenie."

Men bilderna var det inte så mycket bevänt med tycker jag... varför ser det ut så? De "norska" testbilderna på skärpa o upplösning o sånt ser mycket skarpa o exakta ut, men titta på den stackars undulaten i sin bur på den polska sidan, är det nåt att ha? Kan det vara polska luftföroreningar som stör?

Utomhusbilden på statyn ser bra ut tycker jag... bläddrar vidare... inomhusbilderna på 0,5 sekunder, kan de vara handhållna?
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.