ANNONS
Annons

Hähnel batterigrepp Nikon d7000

Produkter
(logga in för att koppla)

Morgan84

Ny medlem
Hejsan alla. Köpte mig ett hähnel batterigrepp i Torsdags. Fungerade perfekt första dagen. Dagen efter på morgonen så var kameran stendöd. Plockade bort batterigreppet och kameran startade direkt. Testade sedan skruva fast batterigreppet igen och infon i den lilla displayen på ovansidan av kamera slocknade. Så håller skräpet på nu. Så fort jag avlägsnar möget så fungerar kameran perfekt.
Har testat alla möjliga inställningar i kameran gällande batteriordning etc. Någon som har samma kamera med samma grepp eller någon som har en minsta aning om vad som kan vara galet här?

Bör tillägga att det är nya uppladdade batterier så dem är det inget fel på.
Mvh Morgan.

jag hade också trassel med ett sådant batterigrepp, dock med ett tele monterat och ett snabbfäste till stativet så sprack hela botten på batterigreppet och rubbet åkte i backen, tur i oturen så föll allt ner på fotoväskan som låg under så inga skada skedd, efter det köpte jag ett org

Lämna tillbaka möget och köp ett original. Har det till båda mina hus, D90 och D7000. Har aldrig krånglat med något av dom.

Bara å köpa ett Nikon original, man får vad man betalar för....hade åxå ett hähnel till min D80 en gång i tiden å det var tyvärr Inge vidare!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar