Annons

Gullholmen fotohelg

Produkter
(logga in för att koppla)
Synd, men det finns ju en hel del stugor i det här området.. så blir vi så pass många som vill åka så får man ringa direkt till Gullhomsbadet och kolla.

För er som kanske inte sett den här tråden förut, så är en fototräff på Gullholmen sista helen i april närmare bestämt 28-29 april planerat.

Jag har hyrt en stuga med 5-6 sängplatser och vi är några stycken som anmält intresse.. Nu börjar ju våren komma hit till Västkusten, så perfekt att blåsa liv i den här tråden och se om vi kan bli ett gott gäng som åker upp till Gullholmen för att fotografera och umgås under lättsamma former.
 
Hittade det här på deras hemsida. Men det kan vara så att dom har fler rum än dom här gästrummen.

Gästrum
Rum 1-3 (TV) 495:- per rum och natt
Rum 4,6,7 (Balkong & TV) 795:- per rum och natt
Rum 5 (Balkong & TV) 995:-



Rum 5 har 4 bäddar, övriga rum har 2 bäddar.

Extra säng går att hyra.
Extra morgonrock 25:-

Rummen ska lämnas kl 11.00
och får tillträdas kl 15.00.

Alla rum har havsutsikt! Hos oss kan du njuta av skärgården och vågorna brus.
 
Låter inte alls tokigt..om ajg hinner ner till västkusten innan dess så är jag inte alls omöjlig på en träff :) Bra jobbat Agnetha :)
 
Jag skriver in Elli också som varit intresserad, men lägger ett litet ? bakom ditt namn, så kan väl du bekräfta

1. Agnetha Lundberg
2. Mattias Bucht
3. Elli ?
4.
5.

och Kalle, det finns väl ingen snö kvar uppe i Åre i slutet på april :) Vore kul om du kunde hänga på
 
Kalle_B skrev:
var det tal om övernattning också? har ju lite dåliga minnen av övernattning senast.. ;)

Japp, jag har hyrt en stuga med 5-6 sovplatser. Blir vi fler, så får vi försöka ordna en stuga till.

Kalle, med tanke på dina dåliga minnen från tidigare övernattningar, så tror jag du har fått lite hallucinationer där uppe i fjällvärlden :)
 
Just nu ser det dessvärre ut som att jag inte kan stanna över natten, så jag bokar inte in mig på stugan (skulle planerna ändra sig för min söndag och det är fullt i stugan, kan jag alltid ta med mig tält), men ska försöka komma över dagen på lördagen i alla fall (för det är väl okej, eller, att småsvika lite?).

Det finns tåg/buss/buss/buss/färja (lite krångligt med många byten, men man kan ju se det som tillfälle att fota intressanta hållplatser om man vill på något kreativt sätt, öh...) som lördag 28/4 utgår från Gbg C kl. 10:26 och då är man framme på Gullholmen (till slut) kl. 12:35 och retur på kvällen från Gullholmen kl. 18:30 och då är man i Gbg kl. 21:50 (puh). Det blir i alla fall en hel lång eftermiddag att vara med.

Om någon mer känner för att vara med bara på lördagen och har bil vill jag gärna samåka, gärna tidigare på lördagen från Gbg, eller om det finns plats i någon bil på bara ditvägen.
 
Kul Jan, då sätter jag upp dig på listan

1. Agnetha Lundberg
2. Mattias Bucht
3. Jan Holmgren
4.
5.

Givetvis, om det är så att några inte kan ligga kvar på Gullholmen, så är ni välkomna en av dagarna.
 
Kul grej!!

Kanonide!!

Skall kolla i almanackan och om det är tomt så hänger jag på, bor i Uddevalla, så jag kanske inte blir kvar över natt men skulle gärna vara med under dag.

Jonas Blanck
 
Prel bokar mig till detta event! jag kan tyvärr inte boka mig till 100% förräns en vecka innan ungefär. Min tjej kommer hem från australien precis då, så vill nog ha lite tid med henne..men det märker jag när hon kommit hem!

Går det inte att prel. boka sig så har jag full förståelse för det!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.