Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Grattis digitalfotografer - 800 procent högre skatt
- Trådstartare ThomasT
- Start datum
pola
Aktiv medlem
har ögat ingenom tråden och håller i med om att beskatta lagringsmedium är idiotiskt jag rent av fördjävligt dumt!
varför inte ta ut miljöskatt på luften vi andas, syre in koldioxid ut???
men är det någon som skulle kunna ge mig en länk till lagförslaget som alla citerar ur?
Pola
varför inte ta ut miljöskatt på luften vi andas, syre in koldioxid ut???
men är det någon som skulle kunna ge mig en länk till lagförslaget som alla citerar ur?
Pola
KjellF
Aktiv medlem
pola skrev:
Pola
Länkar till förslagen i sin helhet hittar du längst ner... trevlig läsning dom e ganska kortfattade
http://justitie.regeringen.se/justi...ovsratt/upphovsratt_informationssamhallet.htm
Damocles
Aktiv medlem
Håller med, även om en 3a hyresrätt på en person är lite tung ibland, och har man dessutom både foto/dator/hemmabio intressen är man rätt rökt plånboksmässigt. Pengarna försvinner snabbare än man hinner skaffa dom.Ensamstående utan lån med hyfsad inkomst..(låter som en kontaktannons) så går det bra.
I år har det blivit en hel del ja..jag skyller på FS!
men vaddå..pengar är till för att göras av med
/Peter, som fick dåndimpen när en snäll kassörska på det gamla skribofont tog ut en lista på allt han någonsin handlat där och det var ett 6 siffrigt belopp. Och dessutom innan jag hade fast jobb.
Senast ändrad:
sagan
Avslutat medlemskap
Tur man har bostadsrätt då ;-) "foto/dator/hemmabio" ..japp, de intressena har jag oxå...har inte köpt mycket till hemmabion på 4 år dock...bara ett 50-tal DVD.Damocles skrev:
Håller med, även om en 3a hyresrätt på en person är lite tung ibland, och har man dessutom både foto/dator/hemmabio intressen är man rätt rökt plånboksmässigt. Pengarna försvinner snabbare än man hinner skaffa dom.
Damocles skrev:
/Peter, som fick dåndimpen när en snäll kassörska på det gamla skribofont tog ut en lista på allt han någonsin handlat där och det var ett 6 siffrigt belopp. Och dessutom innan jag hade fast jobb.
Uj
puppetm
Aktiv medlem
http://protest.ath.cx/
Skriv på! ( Om ni nu tycker att det är idiotiskt )
Skriv på! ( Om ni nu tycker att det är idiotiskt )