Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Grattis digitalfotografer - 800 procent högre skatt

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur mycket pengar lägger du på elektronikprykar egentligen?

Skall sluta lystna på dina pryltips, du verkar ju ha obegränsat med kulor..;)
 
Ensamstående utan lån med hyfsad inkomst..(låter som en kontaktannons) så går det bra.
I år har det blivit en hel del ja..jag skyller på FS!
men vaddå..pengar är till för att göras av med :)
 
har ögat ingenom tråden och håller i med om att beskatta lagringsmedium är idiotiskt jag rent av fördjävligt dumt!
varför inte ta ut miljöskatt på luften vi andas, syre in koldioxid ut???

men är det någon som skulle kunna ge mig en länk till lagförslaget som alla citerar ur?

Pola
 
Ensamstående utan lån med hyfsad inkomst..(låter som en kontaktannons) så går det bra.
I år har det blivit en hel del ja..jag skyller på FS!
men vaddå..pengar är till för att göras av med :)
Håller med, även om en 3a hyresrätt på en person är lite tung ibland, och har man dessutom både foto/dator/hemmabio intressen är man rätt rökt plånboksmässigt. Pengarna försvinner snabbare än man hinner skaffa dom.

/Peter, som fick dåndimpen när en snäll kassörska på det gamla skribofont tog ut en lista på allt han någonsin handlat där och det var ett 6 siffrigt belopp. Och dessutom innan jag hade fast jobb.
 
Senast ändrad:
Damocles skrev:
Håller med, även om en 3a hyresrätt på en person är lite tung ibland, och har man dessutom både foto/dator/hemmabio intressen är man rätt rökt plånboksmässigt. Pengarna försvinner snabbare än man hinner skaffa dom.
Tur man har bostadsrätt då ;-) "foto/dator/hemmabio" ..japp, de intressena har jag oxå...har inte köpt mycket till hemmabion på 4 år dock...bara ett 50-tal DVD.

Damocles skrev:

/Peter, som fick dåndimpen när en snäll kassörska på det gamla skribofont tog ut en lista på allt han någonsin handlat där och det var ett 6 siffrigt belopp. Och dessutom innan jag hade fast jobb.

Uj :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.