Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

gratis minneskort

Produkter
(logga in för att koppla)

jonas 77

Medlem
jag har köpt en canon 350d och fick se att man fick ett minneskort gratis om man loggade in på en sida.
Jag följde instruktionerna och det hände ingenting.
Jag kontaktade canon och det har gått 4-5 dagar och inget har hänt.

Har nån lyckats att registrera och få bekräftelse på detta?
 
Jepp, jag har registrerat och fått mitt kort. Tog två veckor ungefär. Har du fått nån bekräftelse på din mail att det är på väg?
 
har inte hänt nåt

jag har ringt supporten och dom kan inte gå in och visa vart det ska stå någonstans och jag har blivit omkopplad til en massa folk och ingen vet nåt.

hur såg det ut för dig ? stod det mitt på sidan eller?
 
Jag fyllde i formuläret på deras sida för några dagar sedan. Men fick mig veteligen inget mail som bevisar detta.
 
jag fick mail av dem där det stod att det var på väg. Men jag kommer ju inte ihåg hur jag gjorde. Går det att göra om det? För du får ju ett lösenord till image gateway
 
gjorde det alldeles nyss... hoppas allt går vägen...

beställde en kopia utskriven från en pixma ip4000 gratis också :) Måste passa på när det är gratis ;)
 
jonas 77 skrev:
jag har köpt en canon 350d och fick se att man fick ett minneskort gratis om man loggade in på en sida.
Jag följde instruktionerna och det hände ingenting.
Jag kontaktade canon och det har gått 4-5 dagar och inget har hänt.

Har nån lyckats att registrera och få bekräftelse på detta?

När jag gjorde detta fick jag höra att min kampanjkod eller adress redan var registrerad. Har pratat med Canon om det två gånger och sista gången lovade dom att "experten" skulle ringa upp mej. Det var två veckor sedan.
 
Jag hade ingen klisterlapp på kartongen så jag ringde supporten och bad de fixa detta åt mig. Efter mycket om och men så löste det sig och jag kommer att få det utlovade minneskortet.
Supporten, servicekänslan och mottagandet var dock inte det bästa.
 
Re: Re: gratis minneskort

ZuljiN skrev:
När jag gjorde detta fick jag höra att min kampanjkod eller adress redan var registrerad. Har pratat med Canon om det två gånger och sista gången lovade dom att "experten" skulle ringa upp mej. Det var två veckor sedan.

Fick precis samma svar när jag skulle registrera mig hos Canon. Jag gick till butiken där jag köpt kameran och de gav mig ett kort direkt över disk och sa att de skulle ordna det med Canon :) Han pastod att nagon kunde ha slatt in fel kod och av tillfällighet da ha slagit in min kod. Lät konstigt men jag var nöjd med att fa kortet i butiken.
MVH
Conny
 
mjooorå på canon image gateway :)

Synd att jag inte handlade över disk... då kanske jag också hade kunnat få till en sådan deal.
 
ÄNTLIGEN

nu omregistrerade jag mig och då funkar det,det konstiga är att jag reggade samma serienr på kameran men en annan epost och då funkade det.
 
Vart är det man registrerar sig? Har kolla på Canons hemsida och kan inte hitta det.....
 
Va ä det för märke på kortet man får då?
Så det är nån idé menar jag, sen är det 256MB va? Knappt värt att jobba så mycket för…
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.