Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gotlands folkhögskola

Produkter
(logga in för att koppla)
homeless clubkid skrev:
det var ju riktigt trevligt! :)
lycka till allihoppa nu.

men hörrö, var är alla vackra gotlandsbilder?! sätt igång och ladda upp, solnedgångar och hela baletten! :)

jag har inte hämtat mig från de där dagarna än... sovit har jag gjort men jag är ändå grymt trött hela dagarna!

lycka till själv jesper!
 
vi tittade på raukar, åt god mat, spelade alfapet och ritade lite.

elin! det är på g, jag håller på och drar in 1 g bilder nu. pust, mycket att gå igenom.

jag är också sjukt trött.
 
jättefina bilder! och tack så hemskt mycket för att du inte la upp fula bilder på mig! jag antar att jag lyckades göra fula miner på alla bilderna och det skulle ju ge en totalt felaktig bild av mig, jag som är så normal!
 
ok, då vet jag tre (om jag räknar mig också) som kommit in. är väldigt nyfiken på vilka fler som har det!
 
Halloj

jag tar bilen från stockholm mot nynäs på söndag runt 11 tiden för att passa in färjan som går 1300.
finns plats om nån vill åka med :)
Man är framme runt 4 i visby då.

Ses snart alla
Patrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.