Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Going digital (om den elektroniska sökaren)

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, Coolpixen har specialbatterier.

En stor skillnad tycks vara 7i´s optiska zoom (28-200mm). Jag gillar 200mm jämfört med "bara" 85

En annan att coolpixen har bättre närgräns.

Senast ändrad:
jo, 7i är ju bättre när det gäller zoomen + att man slipper ha konstiga batterier, vilken är en klar fördel =)

jo närgränsen såg jag också vara bättre, men jag tar knappt några sådan bilder (jag tar mest mode/porträtt)

Senast ändrad:
Alltså....:)

Kim och jag är 7i-fan, så det blir fel om vi råder dig.

En fördel jag iallafall ser om du köper Coolpixen kan ju vara att du kan starta ett Coolpix-forum motsvarande detta 7i-forum ;) *sagt med ironi*

Senast ändrad:
arleklint skrev:
Alltså....:)
Kim och jag är 7i-fan, så det blir fel om vi råder dig.
En fördel jag ser om du köper Coolpixen kan ju vara att du kan starta ett Coolpix-forum motsvarande dett 7i-forum ;) *sagt
med viss iromi*

Jo jag har också förstått det, men jag har inte stött på ngn som har collpixen ännu... men överallt där jag har läst har dimage 7i fått bäst i alla tester så det får nog bli den för min del också. Sen får jag gå med i er fanclub! *s*

det kommer ovilkorligen leda till:

>En stor skillnad tycks vara 7i´s optiska zoom (28-200mm). Jag gillar 200mm jämfört med "bara" 85<

"jag gillar snack"..och så är det igång ;-)

och tråden handlar om elektronisk sökare och inget annat.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar