ANNONS
Annons

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, alltså, det här var ingen egotråd utan tänkte att alla andra WFS:are också kunde hälsa i samma tråd. =D

*skratt* Absolut Tommy!

God Jul allihopa, ha en riktigt fin julafton och väx er extra feta så ni måste ut och excersera med era fotoväskor fulladdade för att bli smala igen ;)

Ha det riktigt gott!

En riktigt GOD JUL och ett Gott nytt år vill jag också önska er!

(Ska göra allt för att försöka växa mig fet Lan. Mina album skulle iaf behöva att jag motionerade med fritidsfotoryggan så..)

Gott Nytt År

Gott Nytt År vill jag önska alla i WFS ...
... med hjälp av en kram från den lilla nallefröken, som fanns i en julgrupp!

Jag hoppas på många trevliga fototräffar av alla slag under 2007!

Bilagor

• nallefröken.jpg
    nallefröken.jpg
    90.8 KB · Visningar: 130
Tack!

Var det en genomtänkt idé eller hade du inte tillgång till stativ? Jag tycker bilderna blev häftiga - associerar direkt till sådana där glaskulor som det kommer blixtar i då man rör vid dem. Bara att vänta ett år då så man kan testa frihandsfotografering av fyrverkerier...

God fortsättning önskas er alla!

WFS) (Picture skrev:
Tack!

Var det en genomtänkt idé eller hade du inte tillgång till stativ? Jag tycker bilderna blev häftiga - associerar direkt till sådana där glaskulor som det kommer blixtar i då man rör vid dem. Bara att vänta ett år då så man kan testa frihandsfotografering av fyrverkerier...

God fortsättning önskas er alla!

Önskar jag kunde säga att det var genomtänkt men faktiskt inte, jag är på gång att köpa ett stativ men det blev inte av riktigt i tid. Ville klämma lite men inte en enda av de som fanns i Göteborg eller i Karlstads affärer passade smaken. Nog för att jag hade funderingen på hur frihand skulle påverka och såg fram emot det...:)

Tack för de vackra orden förstås! Ja, jag blev lite nöjd med sådär fem-sex av dem och det måste sägas vara godkänt eftersom jag tog ca 50. Det gick ju inte att fota någon marknivå överhuvudtaget. Synd, eftersom Viken var såpass blank och alla hus gnistrade bra. Hade blivit en riktigt bra bild...jaja. Önska kan man ju.

Kommer att beställa från Cyberphoto och gå på ett 055 pro b, i tanken att man inte kan göra fel med att gå på vad de flesta köpare tycker...bra recensioner.

Eeeh, vänta ett år? Pröva vänta till påsk? Brukar ju vara lite då, eller? :)

God fortsättning!

Vänta ett år ?

I Åmål skjuts det raketer på Valborgsmässoaftons kväll, men det kanske bara är här de gör det ?

Fina raketer du fångat Lars, försökte ett år men det blev inget att ha :eek:)

Den första bilden du tog gillar jag...

Go fortsättning på er!

Nja... visst skjuts det lite raketer på Valborg, men i jämförelse med nyår är det rätt fjuttigt och jag vill ha med massor av fyrverkerikaskader på bild. Sen är det liksom tolvslaget som gäller vid nyår och inte spridda klockslag som på Valborg. Lättare att fotografera. På Valborg ska man ju fotografera frusna körsångare som står och sjunger falskt i ösregnet...

På Valborg ska man ju fotografera frusna körsångare som står och sjunger falskt i ösregnet...

Men stackare vilka dåliga upplevelser du har då.
Ta å besök nån studentstad nästa gång så att du får höra riktig Valborgssång.

Som körsångare vill jag också protestera å det bestämdaste mot påståendet om falsksång... :)
Det ärinte vi som gör fel, det är ni som hör fel... :)

ASG!

Jo, jag överdriver som vanligt... det är kul! Studentstad... jo, det vet man hur det går till... först sjunger man "sjungom studenten"... kraftfullt och vackert... sen framåt kvällen blir det mer "Helan går" med lika kraftfull men lite mer svajande röst... nu fryser man inte längre och färgen på näsan börjar dra mot rött...

Nu ligger jag risigt till va? :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar