Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!
- Trådstartare murdoc
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Ok, då!
God Jul och Gott Nytt År på er alla WFS:are!
(Och alla andra som eventuellt läser också!)
//Anders
God Jul och Gott Nytt År på er alla WFS:are!
(Och alla andra som eventuellt läser också!)
//Anders
Picture
Aktiv medlem
Lan skrev:
väx er extra feta
Redan fixat... i alla fall en sak man slipper fundera på att ordna. Men lite exercis kan jag ställa upp på!
God Jul till er allesammans!
Larsdotter
Aktiv medlem
Stämmen åxå in i go´julandet!
Ha det fint allesammans så ses vi nästa år!
Ha det fint allesammans så ses vi nästa år!
Lan
Aktiv medlem
God fortsättning!
Hoppas ni haft ett gott firande, själv var jag ute med kameran i högsta hugg. På frihand med fast 50mm glugg så fotades dessa!
http://www.linslusen.net/coppermine/thumbnails.php?album=28
Varsågoda
Hoppas ni haft ett gott firande, själv var jag ute med kameran i högsta hugg. På frihand med fast 50mm glugg så fotades dessa!
http://www.linslusen.net/coppermine/thumbnails.php?album=28
Varsågoda
Picture
Aktiv medlem
Tack!
Var det en genomtänkt idé eller hade du inte tillgång till stativ? Jag tycker bilderna blev häftiga - associerar direkt till sådana där glaskulor som det kommer blixtar i då man rör vid dem. Bara att vänta ett år då så man kan testa frihandsfotografering av fyrverkerier...
God fortsättning önskas er alla!
Var det en genomtänkt idé eller hade du inte tillgång till stativ? Jag tycker bilderna blev häftiga - associerar direkt till sådana där glaskulor som det kommer blixtar i då man rör vid dem. Bara att vänta ett år då så man kan testa frihandsfotografering av fyrverkerier...
Lan
Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Tack!
Önskar jag kunde säga att det var genomtänkt men faktiskt inte, jag är på gång att köpa ett stativ men det blev inte av riktigt i tid. Ville klämma lite men inte en enda av de som fanns i Göteborg eller i Karlstads affärer passade smaken. Nog för att jag hade funderingen på hur frihand skulle påverka och såg fram emot det...
Tack för de vackra orden förstås! Ja, jag blev lite nöjd med sådär fem-sex av dem och det måste sägas vara godkänt eftersom jag tog ca 50. Det gick ju inte att fota någon marknivå överhuvudtaget. Synd, eftersom Viken var såpass blank och alla hus gnistrade bra. Hade blivit en riktigt bra bild...jaja. Önska kan man ju.
Kommer att beställa från Cyberphoto och gå på ett 055 pro b, i tanken att man inte kan göra fel med att gå på vad de flesta köpare tycker...bra recensioner.
Eeeh, vänta ett år? Pröva vänta till påsk? Brukar ju vara lite då, eller?
God fortsättning!
Picture
Aktiv medlem
Nja... visst skjuts det lite raketer på Valborg, men i jämförelse med nyår är det rätt fjuttigt och jag vill ha med massor av fyrverkerikaskader på bild. Sen är det liksom tolvslaget som gäller vid nyår och inte spridda klockslag som på Valborg. Lättare att fotografera. På Valborg ska man ju fotografera frusna körsångare som står och sjunger falskt i ösregnet...
Windy
Aktiv medlem
På Valborg ska man ju fotografera frusna körsångare som står och sjunger falskt i ösregnet...
Men stackare vilka dåliga upplevelser du har då.
Ta å besök nån studentstad nästa gång så att du får höra riktig Valborgssång.
Som körsångare vill jag också protestera å det bestämdaste mot påståendet om falsksång...
Det ärinte vi som gör fel, det är ni som hör fel...
Men stackare vilka dåliga upplevelser du har då.
Ta å besök nån studentstad nästa gång så att du får höra riktig Valborgssång.
Som körsångare vill jag också protestera å det bestämdaste mot påståendet om falsksång...
Det ärinte vi som gör fel, det är ni som hör fel...
Picture
Aktiv medlem
ASG!
Jo, jag överdriver som vanligt... det är kul! Studentstad... jo, det vet man hur det går till... först sjunger man "sjungom studenten"... kraftfullt och vackert... sen framåt kvällen blir det mer "Helan går" med lika kraftfull men lite mer svajande röst... nu fryser man inte längre och färgen på näsan börjar dra mot rött...
Nu ligger jag risigt till va?
Jo, jag överdriver som vanligt... det är kul! Studentstad... jo, det vet man hur det går till... först sjunger man "sjungom studenten"... kraftfullt och vackert... sen framåt kvällen blir det mer "Helan går" med lika kraftfull men lite mer svajande röst... nu fryser man inte längre och färgen på näsan börjar dra mot rött...
Nu ligger jag risigt till va?