Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Per_tissen skrev:
Det är det, någon som kan gissa från vilken rosa bakgrund det kommer?
Om inte så lägger jag upp bilden om en liten stund.

Gert Fylkings mysdräkt! :)

Sen har jag inga bilder i soffdatorn så om nån annan sitter uppe så varsågod och kör upp en bild!
 
Jag hoppas verkligen inte att Gert Fylking har mitt körkort tryckt på sin mysdräckt för det är vad det är taget från.

Nu drar jag mig tillbaka för idag så ngn annan får ta över.
 

Bilagor

  • file0001.jpg
    file0001.jpg
    9.4 KB · Visningar: 132
nästan rätt håkan ringman, men inte rätt person, ni listar säkert ut det, så ni får lägga upp en ny bild, för nu drar jag till paris för att fota skiten ur stan.
 
Eftersom jag aldrig kommer gissa rätt själv så kapar jag tråden nu.
vassegoo
 

Bilagor

  • 123.jpg
    123.jpg
    51.7 KB · Visningar: 147
Hördu Patrik, vad är det för mening med att kapa tråden om du tänker överge den sen?

Även jag tycker det ser ut som en dörr, förmodligen på ett gammalt skåp.
 
Ja, vi som tittar mycket på Antikrundan tycker det liknar ett 1700-tals vitrinskåp med tidstypiska hampagröna patinerade dörrar vackert skavt med tiden. Dock verkar den tyvärr vara ändrad med nya skruvar. Med originalskruvar kan den vara värd runt 2000:-.
 
Anders_S skrev:
Ja, vi som tittar mycket på Antikrundan tycker det liknar ett 1700-tals vitrinskåp med tidstypiska hampagröna patinerade dörrar vackert skavt med tiden. Dock verkar den tyvärr vara ändrad med nya skruvar. Med originalskruvar kan den vara värd runt 2000:-.

Precis, stjärnskruven är ju som bekannt en 1900-tals upfinning.
 
Lugn i stormen jag var tvungen att rycka ut ett tag. :)

Det är ett fönster kan jag ju säga men var sitter det?
 
Nu ska jag inte vara petig, klart det är ett flygplan. Eller en bit av ett i alla fall.
Huven till en j-35 draken om jag inte minns helt fel.
 

Bilagor

  • huven.jpg
    huven.jpg
    50.1 KB · Visningar: 117
Jag kan slänga upp en bild här men ska ut ett par timmar och försöka fota ngt panorama så det blir inga svar på en stund. Om någon annan vill hålla liv i tråden går det bra att ignorera min bild och lägga upp en egen.
 

Bilagor

  • pict0020_1.jpg
    pict0020_1.jpg
    4 KB · Visningar: 112
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.