Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
fel igen Anders. Denna sak e större än ett örhänge och ring. Är en sak man använder. På sicilianska heter den Scaccapensiere :) Får hoppas att inte Cornelia är online nu :)
 
Tusan var det så enkelt. Visst var det en utav mina mungigor. Nu e det din tur. Tog du det på bilden eller sciaccapensiere på sicilianska?
 

Bilagor

  • e06u3567stor.jpg
    e06u3567stor.jpg
    21.5 KB · Visningar: 100
Visste jag sett prylen någonstanns, men med ett namn så var det inte så svårt att reda ut var.

Jag hinner inte fixa någon ny gåta nu, men lös Bernts gåta så länge.
 
Pang på rödbettan...

Ja du Lasse det ska väl till en äldre gentleman för att klara av det här på direkten!

Min gamla fina träkamera tillverkad av kamerabyggaren Szilard Szabad. Mitt ex är tillverkat i januari 1948 och exemplar nr 190.

Kör hårt Lasse!
 

Bilagor

  • gåta-m2.jpg
    gåta-m2.jpg
    39.3 KB · Visningar: 156
Re: Pang på rödbettan...

kreatören skrev:
Ja du Lasse det ska väl till en äldre gentleman för att klara av det här på direkten!

Min gamla fina träkamera tillverkad av kamerabyggaren Szilard Szabad. Mitt ex är tillverkat i januari 1948 och exemplar nr 190.

Kör hårt Lasse!

Hmmpff, jag äldre....?

Men kameran var riktigt fin....:)

Någon annan får gärna lägga in bild annars lägger jag in om ett tag.......!!!!!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.