Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Shit, jag valde mellan svan och and...:)

Här kommer en ny, finns en viss koppling till förra men den är låååångsökt.

Bilagor

• gissa.jpg
    gissa.jpg
    50 KB · Visningar: 188
Nej, varken hönan eller ägget är rätt. Kopplingen är en helt annan. Väntar lite med nästa ledtråd, vill ju inte snuva er på spänningen ännu.

Tyvärr fel, men en kul koppling.

Här kommer en ny detaljbild från en annan del av bilden.

Bilagor

• gissa2.jpg
    gissa2.jpg
    38.1 KB · Visningar: 241
Duktigt Jim! Det blir MVG på det svaret!

Varsågod, tråden är din.

(Kopplingen till näbben var som sagt...långsökt.)

Hur är det med förkylningen, Jimh? Näsgångarna fria?
Vi väntar på ny bild! (Det är Bank Holiday här i UK nu på måndag, och dom som inte gråter över Eurovisionsresultatet, eller skriker om 'politisk röstning' visavi densamma, firar alltså bankernas dag. Jag gör inget av ovanstående och har därför tid för lite korpgluggsskärpande pyssel. :)

Ajdå, det har varit för fint väder så jag har glömt bort allt. Någon annan får gärna ta över som straff.

(För övrigt tog jag den inte på egen erfarenhet av medlet utan på en första konstig association. Jag tänkte gräsand == influensa == tamiflu och började jaga artikelnumret på tamiflu. Då såg jag ju att apoteket hade artikelnummersökning så då gav det sig per automagi.)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar