Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
Per_tissen
Aktiv medlem
Nix, prylen är praktisk men numer allt ovanligare. Utvecklingen har nog sprungit ifrån den lite.
Per_tissen
Aktiv medlem
RolandM skrev:
En påhängsmotor till en cykel.
Nu bränns det rejält här, tänkt lite tvårt om så blir det nog bra...
måste tyvärr sova en stund nu men kommer nog tillbaka under morgondagen om inget tragiskt inträffar.
Per_tissen
Aktiv medlem
RolandM skrev:
En belysningsgenrator som används på cyklar för att få belysningen att fungera, eller enklare uttrykt en Dynamo.
Fullständigt korrekt, nere till höger sitter den lilla rackaren. Cykeln för övrigt verkar lite trött
Bilagor
gitte edelman
Aktiv medlem
vridbar ram, till - typ - rakspegel eller pigtittare?
gitte edelman
Aktiv medlem
Ok, jag ska inte förstöra mer! Ger över till hågad gåtsnickrare.
Nome Nescio
Aktiv medlem
Orgelpipor?
Nome Nescio
Aktiv medlem
Vilken Kyrka?
Inte en aning, jag är inte en frekvent kyrkobesökare, gillar dock orgel om man spelar på den rätt. .
Skall se om jag hittar någon lämplig bild, har inte kameran tillgänglig just nu.
Inte en aning, jag är inte en frekvent kyrkobesökare, gillar dock orgel om man spelar på den rätt. .
Skall se om jag hittar någon lämplig bild, har inte kameran tillgänglig just nu.
Nome Nescio
Aktiv medlem
Nome Nescio
Aktiv medlem
Metall: JA
Nitar: Nej
Ålder: Okänt
Nitar: Nej
Ålder: Okänt
Per_tissen
Aktiv medlem
Föremålet käns avlägset bekannt på något vis men jag kan ite riktigt sätta fingret på vad det är... jordbruksrellaterat?
Nome Nescio
Aktiv medlem
Nej, inte jordbruk. Jag kanske valde en svår sak, eller så har ingen tid till denna lek.