Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu så kommer vi in på detaljer, men min bedömmning är att det absolut inte liknar en kaktus, inte ens i närheten.

Hmm, nu så är det jobbigt för en som knappt vet att det finns flera olika blommor:)
Men jag har fått två namnförslag av min flickvän vad den kan heta och inget av dem har ni sagt.
Men jag tror snart att jag säger vade det var så ni får bestämma om BodilN har haft rätt:)

bEPH skrev:
Hmm, nu så är det jobbigt för en som knappt vet att det finns flera olika blommor:)
Men jag har fått två namnförslag av min flickvän vad den kan heta och inget av dem har ni sagt.
Men jag tror snart att jag säger vade det var så ni får bestämma om BodilN har haft rätt:)

Klart att Bodil får rätt! Kör på :)

Ja det var rätt. Trodde att det skulle vara lurigt med gammal teknik bland alla teknikproffs som finns här. Där ser man. Din tur Tusse!

Oj du hittade en länk också! Där är jag inne och tittar ibland när jag inte är på Fotosidan.

Ja, det är väldigt avkopplande att knyppla. Det får gå långsamt och det är jätteskönt för allt skall ju gå så himla fort idag. Så där ja, nu blev det lite reklam för knyppling!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar