Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Gjort sitt?

AnWi skrev:
Jag förstår om denna, smått otroligt långa, tråd lider mot sitt slut. Ingen lek roar i evighet.

Själv är jag mycket imponerad av allas tålamod och gissningslust. Att ni bara har orkat!!!

Tack allihopa.
/AnWi
Nej! Den får ej ta slut. Ni, vi, jag, alla måste försöka att gissa!
B. "POLARIS"
 
diver1 skrev:
Nu ser jag att det skulle kunna vara en knapp i en kockjacka/rock/skjorta eller vad de nu kan kallas :)
Fullständigt korrekt! Jag är ledsen att det tagit så lång tid för mig att svara. Jag har lite för mycket på gång för tillfället.
 

Bilagor

  • 20051002_2289_hel.jpg
    20051002_2289_hel.jpg
    14.4 KB · Visningar: 142
kräftben?
bönsyrseben?
gräshoppsben?
fjärilsben?

(Vad är allt det här snacket om trådslut? Det här är ju den enda tråden som har lite soul och verklighetskänsla!! Missförstå mig rätt - det är väldigt intressant också att höra hur mycket en 37-54mm Nacon lins med Cinox fattning kostar på Snick-Snack och hur mycket moms man inte borde ha betalat ifall man köpte den i Luxembugg.)
 
Visst är det frambenen på en Bönsyrsa.
Har jag verkligen så enkla bilder?
 

Bilagor

  • dscn0282_hel.jpg
    dscn0282_hel.jpg
    36.8 KB · Visningar: 169
Hejhopp! Rättvardethär!
Bäst att jag försöker finna en gåta nu - ni ärju en timma före däruppe och rullar tummarna på söndagsmorgonen, medan jag ligger kvar under täcket och funderar på livets stora gåtor.
Bild kommer snart - om det så blir ett stolsben.
 
Sådärja. När nöden är som störst...osv.
Här har ni något att sätta tänderna i!
Ska vittja nätet i morgon på morgonen och se om det blivit någon fångst.
Godnatt!
 

Bilagor

  • inget stolsben.jpg
    inget stolsben.jpg
    37.9 KB · Visningar: 133
Ska gå och se på Wallace and Gromit. Ger en ledtråd till så att stafettpinnen kan gå vidare...
 

Bilagor

  • fortfarande benlös.jpg
    fortfarande benlös.jpg
    56.1 KB · Visningar: 114
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.