Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Spamming !!!!!

Räknas denna tråd som spam numera? Den dyker inte upp på förstasidan!

Gissa ni om ni orkar. Jag kollar i morgon bitti. Sovdags...

God natt...

/AnWi
 
Gjort sitt?

Jag förstår om denna, smått otroligt långa, tråd lider mot sitt slut. Ingen lek roar i evighet.

Själv är jag mycket imponerad av allas tålamod och gissningslust. Att ni bara har orkat!!!

Tack allihopa.
/AnWi
 
Sätt in en lite bättre bild på samma grej vet ja.
Eller en delbild till.
Låt spänningen stegra till klimax.
Mvh-Anders
 
Jag tror det är en sån där kompass man har på båten.

Gjort sitt? Nej det hoppas jag verkligen inte, Det är ju den klart roligaste och trevligaste tråden på hela FS.
 
gissa

Nu har jag sett en hel del bilder i "gissa bilden". Nu tänkte jag ge er lite huvud-gnugg....

Prova att gissa denna:
 

Bilagor

  • gissa_a2.jpg
    gissa_a2.jpg
    19.9 KB · Visningar: 185
AnWis bild gissar jag är underkanten på ett tak över en bio.
Alternativt en UFO.

Peters bild kräver ännu mer huvudgnuggningar härstädes innan jag är beredd på ett försök.
 
Ingen större skada skedd! Du får poäng för entusiasm i alla fall! :)
Jag reagerar kanske mest för att jag inte har en förbaskad aning om vad det är för tortyrredskap du har skramlat fram... :/
 
Jag skänker min bilduppläggar möjlighet till PITCH, så den som gissar rätt på hans bild får bära det oket att uppbringa en bild.:)
 
feskarn skrev:
Jag tror det är en sån där kompass man har på båten.

Gjort sitt? Nej det hoppas jag verkligen inte, Det är ju den klart roligaste och trevligaste tråden på hela FS.

Chano skrev:
Snart den enda tråd en annan är in på så fortsätt.
Mvh/-Anders

Tack grabbar. Era kommentarer gör mej glad. Klart jag vill att tråden skall fortsätta.

Ni får ursäkta at jag inte gett lösningen på bildgåtan. Jag har inte kollat på flera dagar då det var så tyst och jag haft annat för mej.

Hampus, du har rätt. Det är en liten, liten kompass. En sådan man kan sätta på klockarmbandet.

Du får väl ha en bild till godo. Det brukar finnas gott om tillfällen då ingen har något att lägga ut.

/AnWi
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.