Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
Arctic
Aktiv medlem
indigo skrev:
Alldeles riktigt! Och hela 22 minuter före deadline =)
Ok, TORTYR-instrument alltså... ;-)
tritub
Aktiv medlem
Per skrev:
bag-in-box-kran?
Bingo!! turen går till dig!
gitte edelman
Aktiv medlem
tritub skrev:
Bingo!! turen går till dig!
Öh, kan man få se hela bilden? Eller har ni frångått den traditionen? (Bag-in-box-kran är vaddåförnåt?)
gitte edelman
Aktiv medlem
Pers semesterbild tror jag förresten är 'bubbelplast i solnedgång'.
(Jag spenderade halva semestern på att försöka få tag i bubbelplast. Slutsålt överallt! Till slut mötte jag en hemlighetsfull flyttgubbe som sa: 'Jag vet nog var jag kan få tag i det...' men, sen sa han inte mer! - Det är alltså Per som har lagt rabarber på rubbet!)
(Jag spenderade halva semestern på att försöka få tag i bubbelplast. Slutsålt överallt! Till slut mötte jag en hemlighetsfull flyttgubbe som sa: 'Jag vet nog var jag kan få tag i det...' men, sen sa han inte mer! - Det är alltså Per som har lagt rabarber på rubbet!)
Per_tissen
Aktiv medlem
Bag-in-box-kran är troligtvis kranen på en låda med vin/sprit. Den ser åtminstone ut som en sån och Bag-in-box är just det engelska namnet på lådor med diverse drycker i...
Jag gissar att semestern har varit ute i det fria och att bilden föreställer ett Ridge-Rest (TM).
Jag gissar att semestern har varit ute i det fria och att bilden föreställer ett Ridge-Rest (TM).
gitte edelman
Aktiv medlem
Vaddå? Rätt - men räknas inte?!
Hela bilder publiceras inte?!
Man är borta ett tag och hela tråden har fått spader?!
Hela bilder publiceras inte?!
Man är borta ett tag och hela tråden har fått spader?!
tritub
Aktiv medlem
gitte edelman skrev:
Öh, kan man få se hela bilden? Eller har ni frångått den traditionen? (Bag-in-box-kran är vaddåförnåt?)
Sorry... Här kommer bilden på Bag-In-Box kartongen, på vilken kranen sitter.
Bilagor