Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag grubblar fortfarande på Per 'Skrinnare' Norlins bild på s. 550.
Make my day och tala för guds skull om vad det är!
(*hårslit, hårslit*)
 
Re: Re: Re: Först på sidan 600!!

AnWi skrev:
Går det inte att fixa så man får hela skiten på en sida? Då kan man ju skriva ut allt i en följd också, va' häftigt...

Besvarar min egen fråga: Visst går det! Det är bara att modda url-raden lite. Det finns en parameter &perpage som normalt står till 15. Testa att ändra den (till några hundra) samtidigt som du anger &pagenumber=1.

Provade med 650 men den borde sättas till 15*600 för att det bara skall bli en sida.

Det borde alltså gå bra att få allt på en sida men det tar en skaplig tid att ladda den.

/AnWi
 
Har lämnat denna tråd då jag inte har tid med den mer, men eftersom svaret på min fråga från sidan 550 efterfrågades så får jag väll lägga in det.

Svaret är som synes en grävmaskin. För er som undrar vad den har med gitte att göra så hade hon och jag en liten gissningsbatalj om en liknande maskin för några hundra sidor sedan.
 

Bilagor

  • g19.jpg
    g19.jpg
    40.6 KB · Visningar: 115
Hurra! Tack! Jag som trodde det var en järnvägspryl - och som gammal växlare kunde jag inte låta det ligga...
Men det var förstås en bandschacktare som var inblandad! (Sk. 'blandschacktare' således! ;) )
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.