Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Ingen fjäril men ganska vanlig här i Södra Finland, troligen i Sverige också så se upp! :)

Obs! Det har inga vingar.

Ett par gissningar till. Verkar vara få här på forumet. Borde jag lägga upp en ny bild?
 
nej. en sista ledtråd. Krypet har gift i sina käkar. Liknande förekommer i Sagan om Ringen. :)).

Alla har sett och fasats av en dylik. Puh nu måste ni kunna!!!!!!!!!!!!!
 
Ursäkta att jag tjatar, men Per Norlins bild på s. 550 - vad var det? Jag har grubblat mig anemisk och grå men kan inte komma på vad det är för nåt. Snart drömmer jag om den lilla topzen på det gula fatet.
Är Per Skrinnare i farten? Har han flyttat? Har jag flyttat? Har svaret flyttat eller är det bara jag som missade det...?
 
Aha! Per Skrinnare var inloggad senast i morse kl. 6.30. Han tiger som en mussla, tydligen.
Vi får väl vara glada och käcka ändå och strömma fram emot nästa etappmål: sid 600!
Är det någon som har en bild? Jag har bara bilder på gräslök och det kan vem som helst ta på direkten som har ätit matjessill.
 
en läcker bild som man assosierar till stengods skulptur och svampsesongen och den vackraste av alla sjöodjur...bläckfisken..eller är det en gummivante?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.