Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Mjöd kan jag spinna vidare till struvor - men det har ni inte i Sverige, så jag får passa.
(*helt förvirrad* *Mars... 0,4, ...kronprinsessans pojkväns resultats vänner...*) :D
 
Nej Daniel skrapade ihop 0,1 på högskoleprovet. Det är i princip likvärdigt med att gissa på samtliga frågor.
 
Så den unge mannen har alltså ett namn. Daniel. Stiligt! 0,1 % borde man väl få bara av att man fyller i sitt namn på svarformuläret?
 
gitte edelman skrev:
Så den unge mannen har alltså ett namn. Daniel. Stiligt! 0,1 % borde man väl få bara av att man fyller i sitt namn på svarformuläret?

Det är helt korrekt eftersom man de facto inte kan få 0,0 så är man garanterad 0,1 efter att ha skrivit sitt namn korrekt...

Mars... bah!!! ;o)
 
Här har ni ett 'intressant naturfenomen'!
Taget med båda fötterna stadigt på moder Jord, och huvudet gott under molnen!

Ni klara det ALDRIG...! ;)

(Apropå 0,1. Vet Daniel vem som är kung i riket? Vet han vad 'kronprinsessa' är? Ser för mig något likt slutscenen i 'Some Like It Hot'. Daniel får höra att V. är kronprinsessa. 'De' schysst! Spelar ingen roll!')
 

Bilagor

  • fenomen.jpg
    fenomen.jpg
    27.2 KB · Visningar: 91
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.