Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Peter har nog rätt, jag såg vid något tillfälle (på Discovery tror jag) om jättestora växthus där man kunde vandra omkring i olika tropiska miljöer...
...Birgitta han före!
 
Bilden var från Kew Garden, London. (7 maj) Mer Discovery än så var det tyvärr inte... Du tänkte kanske på the Eden Project i Devon, eller är det Cornwall?
 
Peter har dragit nattmössan över huvet, verkar det som. Jag drar mig också tillbaka. Bernt, du kanske har något att kasta i gapet på ev. nattugglor?
 
Jag klämmer helt fräckt in en liten en (om vi bortser från att jag själv, som är ganska stor, faktiskt är med på bilden).
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    23.7 KB · Visningar: 163
Mycket mindre än blixthuvud - sitter fast i en av sladdarna i den reflekterade bilden ...
 
Ännu mycket mindre ... det stora svarta i bilden är någon centimeter (om vi alltså bortser från den speglade delen där det stora runda är ett motljusskydd några centimeter från motivet).
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.