Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Åh en sådan sötnos (kameran alltså)! Fick låna en sån en gång. Roligaste fotoupplevelse jag haft, tror jag! Det är nog den jag omedvetet försöker återuppleva i allt mitt foto, känner jag!
(Ursäkta utvikningen. Det är bara så trevligt i den här tråden, för gnälliga surspikar hittar inte hit. Tjohej!!)
 
Canon Dial - är det den med fjädermotor som bland annat användes av Polisen i Trafipax-bilarna?

(Liksom Birgitta ber jag om ursäkt för att jag avviker från ämnet :))
 
gitte edelman skrev:
Åh en sådan sötnos (kameran alltså)! Fick låna en sån en gång. Roligaste fotoupplevelse jag haft, tror jag! Det är nog den jag omedvetet försöker återuppleva i allt mitt foto, känner jag!
(

ett tag trodde jag du pratade om färjan, gitte....:)
 
(Apropå gnällspikar...)
Lasse, menar du verkligen 'vadan'? (=varifrån?)
Jag gissar i så fall att färjan åker ifrån Göteborg. ;)
 
Ja, j-klar, det hade varit roligt att låna färjan och busköra lite i skärgården! Vem minns Gevaliareklamen med oväntat besök?
 
Som före detta sjöman (70-talet) så har jag styrt större båtar än denna skorv som förresten låg i stadsgården i Stlm när jag plåtade den.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.