Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag svävar ut lite och provar en variant på "gissa motivet"

Jag är ute efter ett NAMN på en person. För att komma på mamnet så måste ni först knäcka bilden...
 

Bilagor

  • göran_1.jpg
    göran_1.jpg
    1.7 KB · Visningar: 139
Ni som inte har tillgängliga bilder kan väl beskriva en bild med ord i stället?! (Säkert lika lätt att gissa på som endel minuskula suddbilder!) ;)

Snygg brödrost, Magnus! Vad ska du ha för den? Jag har super dålig flax med brödrostar! Hade en som rostade bra, men den kastade runt mackorna i köket när den var färdig. Det gällde att huka sig kvickt när dom kom susande förbi öronen! :D
 
gitte edelman skrev:
Snygg brödrost, Magnus! Vad ska du ha för den? Jag har super dålig flax med brödrostar! Hade en som rostade bra, men den kastade runt mackorna i köket när den var färdig. Det gällde att huka sig kvickt när dom kom susande förbi öronen! :D

OT:
Haha, den är tyvärr inte till salu. Men jag har sett likadana (dock lackerade, min är helt i rostfritt) ibland på Tradera som brukar gå för några hundringar.

Denna kastar inte mackorna någonstans eftersom den är tvärmanuell. I med kontakten så är det fullt ös (1300watt) sedan är det bara att hiva upp mackorna manuellt med backelithandtaget innan det börjar ryka (går rätt fort).

Den rostar helt gudomligt eftersom den är på så hög effekt så rostar den utsidan medans insidan av mackorna fortfarande är saftiga och goda :)
 
Biljard, snooker.... Jag har nåra avlägsna släktingar i Alaska som heter Snooker. Kan det vara dom? Fru Snooker är känd i Homer, Alaska, som en riktig hejare i sin fiskarbåt, har jag förstått. Har ryktet om hennes bragder till sjöss nått Sverige?
 
gitte edelman skrev:
Biljard, snooker.... Jag har nåra avlägsna släktingar i Alaska som heter Snooker. Kan det vara dom? Fru Snooker är känd i Homer, Alaska, som en riktig hejare i sin fiskarbåt, har jag förstått. Har ryktet om hennes bragder till sjöss nått Sverige?

Snooker finns inte heller med i svenska namnsdagsregistret...
 
peter_wahlström skrev:
Snooker finns inte heller med i svenska namnsdagsregistret...

Äh, men jag kunde inte komma ihåg vad hon heter i förnamn... ;)

Magnus, synd att rosten är helt manuell. Gissar att det går att fixa med en timer. Annars har jag snart huset i ljusan låga. Alzheimerfaktorn börjar bli lite hög och jag traskar ofta iväg från min rostning...

Ny gissning: Klot-Johan?
 
"Klot-Johan" och "Egge"... =o)

Sköna namn... Tyvärr inte rätt heller...

Jag får hjälpa er på traven... "biljard" som tidigare var nämnt är rätt.... Nu får ni gissa igen!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.