Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Jaså, Highweiss är ute i vårsolens glans.
Då drar jag väl till med en bild då.
Den är lite annorlunda, kanske, för det är uppenbart flera saker avbildade här.
Frågan är - var är dom här prylarna? Varför är dom ihopsamlade så här? Vad är det för ett ställe?
 

Bilagor

  • vad.jpg
    vad.jpg
    48.3 KB · Visningar: 151
Jo alltså ni får ursäkta, är på jobbet och har inte tillgång till bilder eller bildbehandlingsprogram eller så. Så tack Birgitta för att du tog över!

Å min gissning nu är... en mycket råddig trädgård...?

:)
 
Fylleslag?
Valborgsmässofirande?
Midsommarfirande?
Förråds-/vindsröjning
Flyttlass (hemska tanke)
 
Ha, ha! Var det så enkelt! Inte loppis, men en slags 'träd'gård. Då är bollen tillbaka till Highweiss ändå!!! Back to square one, alltså.

Det är förvisso en, om inte direkt råddig, så i alla fall vilt ordnad, trädgård. En 'front garden' av en typ som utgör var grannes skräck - och tillfälliga besökares skadeglada förtjusning.
Den här finns i Newcastle. Tyvärr medger inte bildbegränsningen att den kan uppvisas i sin fulla detaljrika, och helt galna, prakt.
 

Bilagor

  • vad full.jpg
    vad full.jpg
    47 KB · Visningar: 129
Ursäkta, måste bara försöka ge ett lite snävare utsnitt för att ni ska få se vidundret lite bättre. Obs. den saxofonspelande negern th....:eek:
 

Bilagor

  • frontis.jpg
    frontis.jpg
    40.6 KB · Visningar: 125
Va!? Nu har jag lagat mat och käkat så jag håller på att spricka och inte en käft har laddat upp ny bild under tiden!
Har inte du Christel något? Grejerna som fanns i trädgården hade säkert kommit från loppis de allra flesta...
(AnWi är tydligen inte inloggad.)
Eller någon annan?
 
ojsan.. jag satt å väntade jag med.
jag har bilder, men orkar inte skala ner dom just nu och så ska jag gå å lägga mig tidigt efter en hård helg.
natti på er.
 
Hallå där...

Hur fungerar det i det här forumet och vilka regler gäller?
Kan man lägga in en bild när som helst?

:: Susanne ::
 
Välkommen Susanne!
Här är det välordnat kaos!
Reglerna är enkla: Lägg in en bild, alla får gissa. Den som gissar rätt lägger in nästa bild (- men ibland äter dom lunch, eller åker till Turkiet, eller jobbar, eller har somnat och då kan någon annan få skjuta in en bild).
Så kör igång bara! :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.