Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Missade en del av svaren igår men sorry alla är fel hittills, en ledtråd just den här unika sorten är en svensk uppfinning gjord av Försvarrets Forskningsanstalt och skulle användas i händelse av krig faktiskt.

Hembränning och tjuvjakt i Norrbotten skall inte sortera under Brottsbalken, det ska lyda under Kulturdepartementet!
-nåväl vi går vidare, denna kunde du lita på förr:

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    25.3 KB · Visningar: 971
jag är bara sämst!
-visst är det koppelstängerna på ett gammalt SJ-lok, din tur igen och nästa gång (om) jag tar tråden ska jag skärpa mig!

Jo nitobert visst tillhör det allmänbildningen, den här hittade jag och två stycken till i en flyttstäd. Det är original och som du ser är ändarna tillplattade för provtryckning så dom är alldrig andvända även orginal manualer hittade jag. Nu till en ny bild lite lättare den här gången och kanske på rätt "nivå"

Bilagor

• FSgissa40.jpg
    FSgissa40.jpg
    12.5 KB · Visningar: 93
Då testar vi den här!

Man kan undra om det finns fog för att säga att den är släkt med Ingvar.

Petter ...

Bilagor

• ikeagubbe.jpg
    ikeagubbe.jpg
    16 KB · Visningar: 81
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar