Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
sebbfolk
Aktiv medlem
Avdöd tråd?
Här verkar inte ha hänt nåt på ett tag. Jag har själv varit upptagen med annat störande som jobb och liknande och inte kunnat ägna mig åt väsentligheter som Gissa Bilden.
Har tyvärr ingen gissning på förra motivet så jag tar mig friheten att lägga in en ny bild. Vad är detta?
Här verkar inte ha hänt nåt på ett tag. Jag har själv varit upptagen med annat störande som jobb och liknande och inte kunnat ägna mig åt väsentligheter som Gissa Bilden.
Har tyvärr ingen gissning på förra motivet så jag tar mig friheten att lägga in en ny bild. Vad är detta?
Bilagor
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Elledningarna ovanför järnvägsspår någonstans där spåren går genom sprängt berg.
sebbfolk
Aktiv medlem
Elledningarna ovanför järnvägsspår någonstans där spåren går genom sprängt berg.
Det kan ju inte bli mer korrekt. Bilden föreställer Botniabanan nånstans mellan Nordmaling och Hörnefors tror jag att det var!
Tack även till pellepang för klarläggandet.
Bilagor
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
smilfinken
Aktiv medlem
Då får vi se om ni mactar med denna bild...
Om ingen annan vågar så får jag väl gissa på undersidan av ett tangentbord - och ordvitsen indikerar att det i så fall hör till en fruktdator.
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Nej, inget tangentbord. Och heller ingen fruktdator. Jag sitter på jobbet just nu, men ny bild kommer ikväll, så ni kanske kan räkna ut vad det är för något.
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Nej, inte en mobiltelefon.
reboot81
Aktiv medlem
Svar?
Skrev du svaret, eller har jag missat det? Jag tror det undersidan på en router...
Då får vi se om ni mactar med denna bild...
Skrev du svaret, eller har jag missat det? Jag tror det undersidan på en router...
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Nej, jag skrev inte svaret. Och nej, det är inte en router.
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem