Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag får mail att det kommit nya inlägg här men ser dem inte! Har renoveringen av fs ställt till det på något vis?

Nu är ju Sköldpaddan så nära, att jag måste visa ett annat utsnitt för att få ett exakt svar...

Bilagor

• GB9b.jpg
    GB9b.jpg
    26.8 KB · Visningar: 71
Visst är det häggspinnarmal, eller dess larver då förstås. Det är vår hägg som såg ut så här tre år i rad, förra sommaren var den äntligen frisk. Jag har ett helt bildreportage om denna traumatiska period, närbilder på förloppets alla faser. Försökte kränga det till några tidningar men ingen ville ha det, de blev väl illamående kan jag tro. Jag skulle kanske lägga ut det som en kollektion här på fs.

Bilagor

• Haggspinn stor.jpg
    Haggspinn stor.jpg
    18.7 KB · Visningar: 73
Lägg ut kollektionen på häggarna, på FS finns inga äckelmagar!
Här kommer ett oskylldigare motiv.

Bilagor

• gissa-04844.jpg
    gissa-04844.jpg
    39.4 KB · Visningar: 68
De finns dom som kallar en HD på 1200 ccm för en leksak, men vist är det en leksak men jag vill ha ett mera exakt svar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar