Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa bilmärke
- Trådstartare photographer
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
photographer
Aktiv medlem
Allemyr skrev:
För enkel
Okey gissa då du måste pricka in modellen också;-)
//Peter Olsson
t_sjostrom
Aktiv medlem
Dodge ram SRT 10?
photographer
Aktiv medlem
t_sjostrom skrev:
Dodge ram SRT 10?
Japp ;-) Grattis inte illa,hur visste du att det var en SRT 10 ? hehe.
24 tums fälgarna kanske skvallrade lite,egentligen är det 22 tum orginal.
//Peter Olsson
photographer
Aktiv medlem
t_sjostrom skrev:
Dodge ram SRT 10?
SRT 10 = Viper powered ;-)
//Peter Olsson
Bilagor
t_sjostrom
Aktiv medlem
Dogde Ram var lätt, men jag drog till med det värsta jag kunde komma på sen, känns som en bilintresserad familj ;-)
t_sjostrom
Aktiv medlem
Hummer H2?
Men det var knepigt... Tog långt tid innan jag ens kom på att det var något jeepaktigt, funderade på de fyrkantiga lysena, men de satt ju på insidan istället för utsidan
Men det var knepigt... Tog långt tid innan jag ens kom på att det var något jeepaktigt, funderade på de fyrkantiga lysena, men de satt ju på insidan istället för utsidan
photographer
Aktiv medlem
t_sjostrom skrev:
Dogde Ram var lätt, men jag drog till med det värsta jag kunde komma på sen, känns som en bilintresserad familj ;-)
Ja RAM 1500 SRT 10 är väl det värsta man kan ha i pickup modell, vad jag vet så är den världens snabbaste pickup någonsin 0-100 på 5 sekunder V10 på 8.3 liter över 520 hp ,med annat luftfilter.
vridmoment på 720 nm
För att få lite perspektiv på hur stora 24 tums fälgarna är så kan jag nämna att skivbromsarna fram är 15 tum , det vill säga lika stora som vanliga volvo fälgar;-)
Det är mest dottern och hennes pojkvän som håller på med bilar av diverse slag , själv kör man V70 som resten av sveriges befolkning , men visst är man bilintresserad ändå ;-)
//
t_sjostrom
Aktiv medlem
Ja det verkar vara ett riktigt monster, ja tänkte mest på din dotters bil, som ju verkligen inte var en dussinbil och sedan pickupen så drog jag till med den.
Även om jag själv inte är så förtjust i amerikanare eller pickuper för den delen, så är den ju rättså häftigt på ett sätt, och väldigt amerikansk
Själv är jag rättså biltokig själv, syns lite på mitt bilval, kanske lägger upp en bild här ikväll när jag kommer hem så får ni gissa.
Även om jag själv inte är så förtjust i amerikanare eller pickuper för den delen, så är den ju rättså häftigt på ett sätt, och väldigt amerikansk
Själv är jag rättså biltokig själv, syns lite på mitt bilval, kanske lägger upp en bild här ikväll när jag kommer hem så får ni gissa.
photographer
Aktiv medlem
t_sjostrom skrev:
Ja det verkar vara ett riktigt monster, ja tänkte mest på din dotters bil, som ju verkligen inte var en dussinbil och sedan pickupen så drog jag till med den.
Ja det har du ju rätt i att dotterns bil inte är en dussinbil båda bilarna är dessutom skyltade med personliga nummerskyltar vilket i sin tur utmärker dom än mer .
Ladda gärna upp en bild så skall jag försöka gissa vad det kan tänkas vara för bil ;-)
Har själv planer på att lägga upp ytterligare en bil , men det får vänta ett tag.
//Peter Olsson
t_sjostrom
Aktiv medlem
photographer
Aktiv medlem
Allemyr skrev:
Subaru Impreza WRX
Syns lite på fälgarnas "guldfärg" ;-)
//Peter Olsson
t_sjostrom
Aktiv medlem
Jepp, helt rätt och kanske lite för lätt