Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa bilmärke

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ny bil

Eftersom ni var så duktiga på att gissa så får ni ytterligare en bil att gissa på ;-)


När dottern tycker den gröna bilen är för liten brukar hon ta pojkvännens bil.(shoppa)





//Peter Olsson
 

Bilagor

  • pickup2  liten.jpg
    pickup2 liten.jpg
    60.7 KB · Visningar: 193
Dogde Ram var lätt, men jag drog till med det värsta jag kunde komma på sen, känns som en bilintresserad familj ;-)
 
Hummer H2?

Men det var knepigt... Tog långt tid innan jag ens kom på att det var något jeepaktigt, funderade på de fyrkantiga lysena, men de satt ju på insidan istället för utsidan
 
t_sjostrom skrev:
Dogde Ram var lätt, men jag drog till med det värsta jag kunde komma på sen, känns som en bilintresserad familj ;-)

Ja RAM 1500 SRT 10 är väl det värsta man kan ha i pickup modell, vad jag vet så är den världens snabbaste pickup någonsin 0-100 på 5 sekunder V10 på 8.3 liter över 520 hp ,med annat luftfilter.
vridmoment på 720 nm

För att få lite perspektiv på hur stora 24 tums fälgarna är så kan jag nämna att skivbromsarna fram är 15 tum , det vill säga lika stora som vanliga volvo fälgar;-)

Det är mest dottern och hennes pojkvän som håller på med bilar av diverse slag , själv kör man V70 som resten av sveriges befolkning , men visst är man bilintresserad ändå ;-)

//
 
Ja det verkar vara ett riktigt monster, ja tänkte mest på din dotters bil, som ju verkligen inte var en dussinbil och sedan pickupen så drog jag till med den.

Även om jag själv inte är så förtjust i amerikanare eller pickuper för den delen, så är den ju rättså häftigt på ett sätt, och väldigt amerikansk :)

Själv är jag rättså biltokig själv, syns lite på mitt bilval, kanske lägger upp en bild här ikväll när jag kommer hem så får ni gissa.
 
t_sjostrom skrev:
Ja det verkar vara ett riktigt monster, ja tänkte mest på din dotters bil, som ju verkligen inte var en dussinbil och sedan pickupen så drog jag till med den.

Även om jag själv inte är så förtjust i amerikanare eller pickuper för den delen, så är den ju rättså häftigt på ett sätt, och väldigt amerikansk :)

Själv är jag rättså biltokig själv, syns lite på mitt bilval, kanske lägger upp en bild här ikväll när jag kommer hem så får ni gissa.


Ja det har du ju rätt i att dotterns bil inte är en dussinbil båda bilarna är dessutom skyltade med personliga nummerskyltar vilket i sin tur utmärker dom än mer .

Ladda gärna upp en bild så skall jag försöka gissa vad det kan tänkas vara för bil ;-)

Har själv planer på att lägga upp ytterligare en bil , men det får vänta ett tag.

//Peter Olsson
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.