Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gemensam träff på Elmia!

Produkter
(logga in för att koppla)
Gruppbild

Efter stor ångest inför gruppbilden insåg jag att ni var lätthanterliga ;) Ni begrep hur ni skulle ställa er :)

Större bild finns här!
http://www.arleklint.se/elmia/grupp.jpg

Att jag sen i en stressad situation missade att dra ner ISO är mitt eget fel. Sorry ;)

Jag är ju mest van att stå en kvart vid stativet och grubbla ;)
 

Bilagor

  • grupp_mini.jpg
    grupp_mini.jpg
    20.8 KB · Visningar: 506
Härligt Janne.
Satt och väntade på bilden. Ett annat bidrag...
 

Bilagor

  • _dsc3340 400x400.jpg
    _dsc3340 400x400.jpg
    42.9 KB · Visningar: 493
Snyggt Janne! Över en tredjedel av massan har ögonkontakt med fotografen. ;)

Jag är killen som står och tittar ner i golvet mellan a och n i fotosidan.se
 
Se där ja. Nu skall det bara till namn på alla också så blir det riktigt skolfoto av det ;)
Kan börja för att vara behjälplig...det är jag som är huvudet som nästan försvunnit under andra o:et i "Fotosidan".
 
Bendro skrev:
Se där ja. Nu skall det bara till namn på alla också så blir det riktigt skolfoto av det ;)
Kan börja för att vara behjälplig...det är jag som är huvudet som nästan försvunnit under andra o:et i "Fotosidan".

Kan ju fortsätta då.
Jag är helskägget ganska mycket i mitten.

Greven
 
Ett förslag. Lägg ut bilden en gång till med en siffra på varje person. Sedan kan alla fylla i sitt namn vid respektive siffra.

/AnWi
 
AnWi (10) fyller på med en bild till:
Sitter hör på trevliga fotosidans myskafé i livligt samspråk med Göran Segeholm, Peter Werner och hjälp, namnet har helt trillat bort ur min sketna hjärna.
 

Bilagor

  • _dsc3347 göran segeholm, peter werner och vem.jpg
    _dsc3347 göran segeholm, peter werner och vem.jpg
    47.2 KB · Visningar: 546
Jag överlåter roddandet av den gruppbild jag arrangerade till vår ena forumvärd. Det är ju forumvärdarna som styr forumen.
 
Arleklint skrev:
Jag överlåter roddandet av den gruppbild jag arrangerade till vår ena forumvärd. Det är ju forumvärdarna som styr forumen.

Okej.. du tycker att jag trampade dig på tårna nu Janne? I så fall tar jag bort min gruppbild omedelbart bums..

Det är naturligtvis Janne som ska ha credit för att ha samlat så många FS-medlemmar på en gång.

Ps. Din bild är bättre...
 
AnWi skrev:
AnWi (10) fyller på med en bild till:
Sitter hör på trevliga fotosidans myskafé i livligt samspråk med Göran Segeholm, Peter Werner och hjälp, namnet har helt trillat bort ur min sketna hjärna.

Elisabeth Källblad. Tack för ett intressant samtal förresten.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.