Annons

Gemensam träff på Elmia!

Produkter
(logga in för att koppla)
Nån som tänker åka från Göteborg och är sugen på lite samåkning?

Har själv starka planer på att åka.
 
Hej, jag vill också åka! Någon som åker från Sthlm på lördag fram och tillbaka och har plats i bilen? Är en liten tjej som inte tar allt för mycket plats och dessutom har körkort;D
 
Jag kommer åka i folkabussen, som har plats för tre i hytten. Så jag kan ta med dig Ofelia + en till.

Jag åker lördag morgon, och åker hem lördag kväll.

Om Per Fogelbergs stora buss blir av är det en möjlighet oxå. Jag åker dock min egen bil.
 
Jag vill ta på ett 16-35 f2.8 men jag har varken råd att åka dit själv eller att köpa ett. Är det ingen mer från västerås som ska dit?

Börjar bli desperat
 
Pojken skrev:
Jag vill ta på ett 16-35 f2.8 men jag har varken råd att åka dit själv eller att köpa ett. Är det ingen mer från västerås som ska dit?

Börjar bli desperat

Du kan lika gärna klämma på ett 17-40/4L.. samma glugg, i princip.
 
Jo iförsig men det är ju så att ska man ha så ska man ha. Och drömma kostar inte så mycket :)

Och så var det en jobbar kompis som sa till mig en gång att man ska aldrig köpa det näst bästa då blir man missnöjd. Jag håller inte riktigt på det nu, då skulle man ju ha lån på miljarder.

Åter till ämnet är det verkligen ingen från västerås med så där en 5 mils radie som ska ner?

/Daniel
 
AnWi skrev:
Nu har jag också kommit till skott. Det skall bli så kul att träffa er alla.

Som det ser ut nu åker jag ensam i bil från Norrköping. Jag passerar även Linköping...

/AnWi

Jag bor i Uppsala men kommer troligen åka från Linköping på lördagen tillsammans med pojkvännen. Har du plats för två i din bil??

/Malin
 
Äntligen något roligt att vänta på!

Jag åker nog upp på lördagen, sambon pratade om något som heter IKEA, inte för att jag är intresserad av deras kameror, men hon var! *ler*

Fotomässa är ju alltid roligt, men vad skulle man kunna gissa händer i år.
Vem kommer med vilka nyheter?
Vad vill vi se?
Visar Nikon sina "D50" och "D70s"?
Avslöjar KM om dom går vidare och satsar på "5D" och kanske "3D"?

Vad vill ni se för nyheter?
 
Plats kvar i bil från Borås

Jag kommer att åka upp så att vi är på Elmia kl. 10,00 på lördagen. Jag har minst 1 plats kvar i min bil.

/Håkan
 
Gruppfoto! 10.20!

Som det är sagt skall vi träffas 10.00 vid entrén, och naturligtvis skall vi ta ett gruppfoto.

Klockan 10.20 exponerar jag vid fs moter. Kommer du senare missar du chansen att vara med på denna historiska bild :)

Edit:
Jag ändrade platsen för gruppbilden till fs monter. Alla andra ställen att fota på vore ju korkade ;)
 
Senast ändrad:
Bra Janne! Då slipper jag jaga runt och ta femtioelva bilder på medlemmarna till artikeln :)

/Jeppe - som är där tio i tio..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.