Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gemensam träff på Elmia!
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Thunderbird
Aktiv medlem
Kommer att rulla med bil från STHML Fredagen 22'a och hem 23'e
4 platser lediga.
/ E
4 platser lediga.
/ E
PerFogelberg
Aktiv medlem
Kan inte någon ta en gruppbild på alla fotosidanmedlemmar som har samlats på Elmia?
Arleklint
Aktiv medlem
PerFogelberg skrev:
Kan inte någon ta en gruppbild på alla fotosidanmedlemmar som har samlats på Elmia?
Jag kan åta mig det
Kakelgasten
Aktiv medlem
mazeson skrev:
BLund-gänget blir fem till Elmia. Någon mer från Lund som vill hänga på?
hils/mats
Vi är 2 (kanske 3) från Helsingborg som åker tillsammans om någon vill hänga på...
Kakelgasten
Aktiv medlem
Pojken skrev:
Jag vill ta på ett 16-35 f2.8 men jag har varken råd att åka dit själv eller att köpa ett. Är det ingen mer från västerås som ska dit?
Börjar bli desperat
Annars så kan jag klämma på det till dig...
Jeppe
Aktiv medlem
Pojken skrev:
Jag vill ta på ett 16-35 f2.8 men jag har varken råd att åka dit själv eller att köpa ett. Är det ingen mer från västerås som ska dit?
Börjar bli desperat
Du kan lika gärna klämma på ett 17-40/4L.. samma glugg, i princip.
Pojken
Avslutat medlemskap
Jo iförsig men det är ju så att ska man ha så ska man ha. Och drömma kostar inte så mycket
Och så var det en jobbar kompis som sa till mig en gång att man ska aldrig köpa det näst bästa då blir man missnöjd. Jag håller inte riktigt på det nu, då skulle man ju ha lån på miljarder.
Åter till ämnet är det verkligen ingen från västerås med så där en 5 mils radie som ska ner?
/Daniel
Och så var det en jobbar kompis som sa till mig en gång att man ska aldrig köpa det näst bästa då blir man missnöjd. Jag håller inte riktigt på det nu, då skulle man ju ha lån på miljarder.
Åter till ämnet är det verkligen ingen från västerås med så där en 5 mils radie som ska ner?
/Daniel
SmurfMolly
Aktiv medlem
AnWi skrev:
Nu har jag också kommit till skott. Det skall bli så kul att träffa er alla.
Som det ser ut nu åker jag ensam i bil från Norrköping. Jag passerar även Linköping...
/AnWi
Jag bor i Uppsala men kommer troligen åka från Linköping på lördagen tillsammans med pojkvännen. Har du plats för två i din bil??
/Malin
Segeson
Aktiv medlem
Äntligen något roligt att vänta på!
Jag åker nog upp på lördagen, sambon pratade om något som heter IKEA, inte för att jag är intresserad av deras kameror, men hon var! *ler*
Fotomässa är ju alltid roligt, men vad skulle man kunna gissa händer i år.
Vem kommer med vilka nyheter?
Vad vill vi se?
Visar Nikon sina "D50" och "D70s"?
Avslöjar KM om dom går vidare och satsar på "5D" och kanske "3D"?
Vad vill ni se för nyheter?
Jag åker nog upp på lördagen, sambon pratade om något som heter IKEA, inte för att jag är intresserad av deras kameror, men hon var! *ler*
Fotomässa är ju alltid roligt, men vad skulle man kunna gissa händer i år.
Vem kommer med vilka nyheter?
Vad vill vi se?
Visar Nikon sina "D50" och "D70s"?
Avslöjar KM om dom går vidare och satsar på "5D" och kanske "3D"?
Vad vill ni se för nyheter?
Enfotograf
Aktiv medlem
Plats kvar i bil från Borås
Jag kommer att åka upp så att vi är på Elmia kl. 10,00 på lördagen. Jag har minst 1 plats kvar i min bil.
/Håkan
Jag kommer att åka upp så att vi är på Elmia kl. 10,00 på lördagen. Jag har minst 1 plats kvar i min bil.
/Håkan
Arleklint
Aktiv medlem
Gruppfoto! 10.20!
Som det är sagt skall vi träffas 10.00 vid entrén, och naturligtvis skall vi ta ett gruppfoto.
Klockan 10.20 exponerar jag vid fs moter. Kommer du senare missar du chansen att vara med på denna historiska bild
Edit:
Jag ändrade platsen för gruppbilden till fs monter. Alla andra ställen att fota på vore ju korkade
Som det är sagt skall vi träffas 10.00 vid entrén, och naturligtvis skall vi ta ett gruppfoto.
Klockan 10.20 exponerar jag vid fs moter. Kommer du senare missar du chansen att vara med på denna historiska bild
Edit:
Jag ändrade platsen för gruppbilden till fs monter. Alla andra ställen att fota på vore ju korkade
Senast ändrad: