Annons

Gemensam träff på Elmia!

Produkter
(logga in för att koppla)
gors skrev:
Elisabeth Källblad. Tack för ett intressant samtal förresten.

Tack själv Göran. Det är alltid lika roligt att möta människor irl. Det blir en helt annan kontakt än bakom tangentbordet.

Förlåt Elisabeth. Hade lite för många nya namn att lägga på minnet igår och minnesmodulen i min hjärna är inte av senaste modell. Den är för liten och inte 100% tillförlitlig.

/AnWi
 
Eftersom någon tog illa upp att även jag tog en bild på det som Janne ordnat (gruppfotot alltså) så har jag plockat ner min bild igen. Därför kan numreringarna bli lite konstiga i den här tråden.. Ni kan ju be Janne att han numrerar sin bild så att alla vet vem alla är.

Så var det med den saken... :|

Janne: Blanda inte in min roll som forumvärd i detta, då det inte har något som helst att göra med FS. Bilden var dessutom publicerad på min egen sida. Jag visste inte att du hade copyright på uppställningen.........
 
Jeppe skrev:
Eftersom någon tog illa upp att även jag tog en bild på det som Janne ordnat (gruppfotot alltså) så har jag plockat ner min bild igen. Därför kan numreringarna bli lite konstiga i den här tråden.. Ni kan ju be Janne att han numrerar sin bild så att alla vet vem alla är.

Så var det med den saken... :|

Janne: Blanda inte in min roll som forumvärd i detta, då det inte har något som helst att göra med FS. Bilden var dessutom publicerad på min egen sida. Jag visste inte att du hade copyright på uppställningen.........

Men herrduminskapare så fånigt - är ni inte mer än lovligt barnsliga bägge två nu?
 
Minsta möjliga motstånd. Inget att bråka om. Någon tog illa upp, jag plockade bort. Tycker inte det är mer än så.
 
Vore väl synd med en dålig eftersmak på ett såpass trevligt initiativ som en gigantisk FS-träff på Elmia.

Kramas i trafiken (och på internet)!!!
 
Jesper: Jag skulle inte bli sur om du ställde dig snett bakom mig och fotar när jag gör roddar ihop ett gruppfoto. Jag skulle rent av bli förbannad.

Hälften av personerna tittar i en kamera och resten i den andra. Janne har fixat så att folk kommer till en viss punkt vid en viss tid. Sen glider du upp bakom när allt är klart och smäller av några bilder som du publicerar i initiativtagarens tråd. Inte snyggt.
 
Kul idé med gruppfoto. Själv är jag ledsen för att jag inte kunde närvara.

mvh,
Fredrik

ps. 41:an är Magnus Fröderberg. Han är den ende som jag känner igen. Ska bli kul att se sen vilka de andra är.
 
No:40 - the GeekStar ;)

Är det den rabatterade Crumplerväskan som Damocles sitter med?
Ja, på sätt och vis.

Jag frågade vilka färger som fanns kvar, och den svarta var slut, så NI erbjöd mig en väska modell GeekStar istället.

Skillnaden mellan den och Company Embarressment är typ 6cm på höjden(GeekStar är mindre), och att de är sydda lite olika. De föregående är handsydda, de nya är maskinsydda.

Men ja, jag fick den i fredags lagom till mässan. Samma pris, 1000kr inklusive moms. Det nästan lite trista var att de sålda Company Embarressment på mässan för 650kr.
 
Senast ändrad:
Snygg väska.

Tusan, man kanske skulle skippat helgens fotografering och dratt till Jönköping ändå...
 

Bilagor

  • a.jpg
    a.jpg
    12.8 KB · Visningar: 373
35. Omar Brännström, Malmö


38. Per Fogelberg, Stockholm
39. Liza Nyman, Visby
41. Magnus Fröderberg, Stockholm
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.