Highweiss
Aktiv medlem
pial skrev:
Ha! Om du inte såg fler hundhögar än så, hur många klev du i då!!??![]()
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
pial skrev:
Ha! Om du inte såg fler hundhögar än så, hur många klev du i då!!??![]()
Joppe skrev:
fotografera kända saker som ingen gjort förr..
ett exempel.. frihetsgudinnan i paris, man kan nästan se (ok, kanske med lite god vilja..) en nike-swoosh under hennes fot. hur många har fotat det (utom kanske jag då..)
/J
Jimsan skrev:
En annan grej är att fotografera folk som tar bilder med en digitalkompakt och använder displayen som sökare.
hehe, jag tror inte du riktigt förstod vad han menade... vissa får en väldigt rolig hållning när dom ska titta på displayen när dom fotar, och det är mycket kul att fånga på bild.LadyFrost skrev:
Stilla undran: Varför "ska" man inte använda displayen som sökare? Avslöjar man direkt att man är amatör då...?
Nå, nu ska vi inte vara överdrivet självkritiska. Som "uppdragsgivare" är jag mycket nöjd och "köper" bilden.Highweiss skrev:
Nåjo, go'vänner. Nu är det typ ett halvt år sen jag startade tråden. Dags att redovisa den enda bilden jag förverkligade av alla fina förslag... *rodnar lite*
Det är Ulfs Ile de cité 2004... Var ute två morrnar i gryningen men dimman hade åkt till himmlen med HCB. Så det blidde inte så mycket känsla över bilderna. Men för att nu åtminstone redovisa för en bild i ett tappert försök att rädda min ära så...
www.weissweb.com/hcb.jpg
Dessvärren ser bilden inte ens tekniskt vacker ut på webben, måste ha strulat till det i nån konvertering... f'låt! :-/ Nå, skall försöka få upp ett web-album med lite bilder any decade now. Knäppte en del trevliga bilder under resan. Ha're!
Andreas